کد خبر: 452667
|
۱۳۹۹/۰۹/۲۷ ۱۰:۳۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» از روزنامه‌های ورزشی اروپا گزارش می‌دهد:

بابی خیره‌کننده!

امروز هم مثل روزهای قبل روزنامه‌های ورزشی اروپا را بررسی می‌کنیم و در ابتدا هم نگاهی داریم به روزنامه‌های بریتانیا. رسانه‌های چاپی این کشور، تیتر اول خودشان را به پیروزی دراماتیک لیورپول برابر تاتنهام اختصاص داده‌اند.

بابی خیره‌کننده!
کد خبر: 452667
|
۱۳۹۹/۰۹/۲۷ ۱۰:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| امروز هم مثل روزهای قبل روزنامه‌های ورزشی اروپا را بررسی می‌کنیم و در ابتدا هم نگاهی داریم به روزنامه‌های بریتانیا. رسانه‌های چاپی این کشور تیتر اول خودشان را به پیروزی دراماتیک لیورپول برابر تاتنهام اختصاص داده‌اند و تصویر فرمینیو، ستاره برزیلی لیورپول، را در صفحه اول خودشان چاپ کرده‌اند. روزنامه‌های ایتالیایی رقابت‌های سری A را پوشش دادند و روزنامه‌های اسپانیا هم پیروزی بارسلونا را در لالیگا بررسی کردند. اکیپ فرانسه هم صدرنشینی لیل در فوتبال این کشور را تحلیل کرده است.

روزنامه تامیز انگلیس در صفحه ورزشی خودش نگاهی داشته به نتایج شب گذشته لیگ جزیره و تیتر بازگشت به صدر را برای پیروزی شاگردان کلوپ برابر تاتنهام انتخاب کرده است.

روزنامه مترو هم در صفحه ورزشی خودش عکسی از شادی گل فرمینیو را چاپ کرده است و تیتر «فرمینیو تاتنهام را غرق کرد» را برای صفحه اول خودش انتخاب کرده است.

روزنامه دیلی‌تلگراف هم دیدار حساس تاتنهام و لیورپول را برای گزارش اصلی خودش انتخاب کرده است. این روزنامه البته نگاهی هم داشته به وضعیت تیم وست‌برومویچ و قطع همکاری این تیم با مربی خودش.

روزنامه میرور هم در صفحه ورزشی خودش به گلزنی فرمینیو در بازی شب گذشته لیورپول برابر تاتنهام اشاره کرده و نوشته این بازیکن کلوپ را به صدر برد.

روزنامه گاردین هم در صفحه ورزشی خودش نگاهی داشته به دیدارهای شب گذشته لیگ جزیره و در گزارشی کوتاه، خبر از حضور سام آلاردیس در وست‌برومویچ داده است. او جانشین اسلاون بیلیچ مربی اخراج‌شده وست‌بروم می‌شود.

روزنامه ایندیپندنت هم در صفحه ورزشی خودش نگاهی داشته به حضور آلاردیس در وست‌برومویچ. این روزنامه نتایج شب گذشته لیگ برتر انگلیس را هم مورد بررسی قرار داده است.

روزنامه دیلی‌اسپورت هم به گلزنی دقایق پایانی فرمینیو اشاره کرده و در خبری دیگر مبلغ قرارداد آلاردیس با وست‌بروم را مورد بررسی قرار داده است.

روزنامه استار هم در صفحه ورزشی خودش از بازگشت کلوپ و تیمش به صدر نوشته و تیتر «بابی خیره‌کننده» را برای صفحه اولش انتخاب کرده است. این روزنامه با تیتر «بازگشت سم بزرگ با یک میلیون» ماجرای حضور آلاردیس در وست‌بروم را بررسی کرده است.

1

2

3

4

5

6

7

8

روزنامه‌های ایتالیایی هم نگاهی داشتند به رقابت‌های شب گذشته سری A ایتالیا. روزنامه کوریره دلو اسپورت پیروزی اینتر و ناپولی و تساوی یوونتوس و میلان را بررسی کرده است. این روزنامه نگاهی داشته به درخشش لوکاکو در تیم کونته و همچنین ناکامی رونالدو در بازی شب گذشته یوونتوس.

روزنامه گازتا دلو اسپورت، دیگر روزنامه ورزشی ایتالیا، هم عکسی از شادی گل لوکاکو را منتشر کرده است و از نزدیک شدن اینتر به صدر جدول فوتبال ایتالیا خبر داده است.

روزنامه توتو اسپورت هم ناکامی رونالدو در شب گذشته را بررسی کرده است. این روزنامه البته نگاهی داشته به نتایج شب گذشته فوتبال ایتالیا و در گزارشی به بررسی تساوی میلان و برد اینتر در سری A پرداخته است.

1

2

3

روزنامه‌های اسپانیا هم رقابت‌های لالیگا را بررسی کرده‌اند. روزنامه مارکا عکسی از تونی کروس و مودریچ را با تیتر «وقتی کار می‌کنند» منتشر کرده است. این روزنامه نگاهی داشته به وضعیت ادن هازارد، ستاره بلژیکی رئال مادرید، که به تازگی از بند مصدومیت رهایی یافته و در تمرینات مادرید شرکت می‌کند.

روزنامه as اسپاینا عکسی از شادی زیدان و بنزما را منتشر کرده است و تیتر «بزرگ شدن» را برای صفحه اصلی خودش انتخاب کرده است.

روزنامه موندو اسپانیا هم پیروزی بارسلونا برابر رئال سوسیداد را تیتر اول خودش کرده است. روزنامه اسپورت اسپانیا هم پیروزی یاران مسی در لالیگا را به صفحه اول خودش آورده و از بازگشت بارسلونا به لالیگا نوشته است.

روزنامه اسپورتیو هم پیروزی بارسلونا در لالیگا را به صفحه اول خودش آورده است و از یک نیمه رویایی بارسا نوشته است، نیمه‌ای که به گفته این روزنامه بازگشت بارسلونا به اصل خودش بوده است.

3

1

4

5

2

روزنامه اکیپ فرانسه هم آخرین روزنامه ای است که در این گزارش آن را بررسی می‌کنیم. این روزنامه فرانسوی به دیدار شب گذشته دژیون و لیل پرداخته است. لیل که در این بازی با نتیجه 2 بر صفر به پیروزی رسید، 32 امتیازی شد و بالاتر از پاری سن‌ژرمن در صدر جدول فوتبال فرانسه قرار گرفت.

1

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها