گفت‌و‌گوی وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با رئیس ستاد مشترک آمریکا درباره ایران

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرد که در در دیدار با رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح آمریکا درباره تداوم اعمال فشار علیه ایران گفت‌وگو کرده است.

گفت‌و‌گوی وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با رئیس ستاد مشترک آمریکا درباره ایران
کد خبر: 452919
|
۱۳۹۹/۰۹/۲۸ ۱۴:۴۱:۲۲

اعتمادآنلاین| وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرد که در در دیدار با رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح آمریکا درباره تداوم اعمال فشار علیه ایران گفت‌وگو کرده است.

«بنی‌ گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، امروز (جمعه)، در حساب کاربریش در شبکه توئیتر از دیدار با «مارک میلی» رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح آمریکا خبر داد.

این توئیت در حالی منتشر شده است حساب توئیتری ارتش رژیم صهیونیستی صبح امروز اعلام کرد که مارک میلی روز گذشته پس از ورود به تل‌آویو با «آویو کوخافی» همتای «اسرائیلی» خود دیدار و گفت‌و‌گو کرده است.

بنی گانتز در نیز در این خصوص نوشت: «امروز صبح، من میزبان رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح [آمریکا]، ژنرال مارک میلی بودم».

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی ادامه داد: «ما به همراه رئیس ستاد در مورد تغییرات منطقه و اهمیت ادامه فشار بر ایران گفت‌و‌گو کردیم».

ساعاتی پیش از این توئیت، خبرگزاری رسمی امارات (وام) گزارش داد که «محمد بن زاید آل نهیان» ولی‌عهد ابوظبی با مارک میلی در کاخ «الشاطئ» در ابوظبی دیدار کرده است.

وام در این خصوص نوشت، دو طرف در این دیدار همکاری‌های دوجانبه و هماهنگی‌‌های مشترک در امور دفاعی و نظامی را مورد بحث و بررسی قرار داده‌اند.

شبکه «المیادین» نیز صبح امروز درباره سفر عالی‌ترین مقام نظامی آمریکا به فلسطین اشغالی خبر داد که رسانه‌های صهیونیستی گزارش داده‌اند، سفر رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح آمریکا به تل‌آویو در پی تنش با ایران و در راستای توسعه هماهنگی‌های امنیتی بین ارتش اسرائیل و آمریکا صورت گرفته است.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها