در آستانه سالروز ولادت حضرت زینب(س) انجام شد؛

قدردانی ارسلان زارع، استاندار گیلان از پرستاران با اهدای شاخه‌های گل

ارسلان زارع، استاندار گیلان صبح امروز (شنبه) با حضور در یکی از بیمارستان‌های شهر رشت، ضمن اهدای شاخه‌های گل به پرستاران شاغل در بخش‌های مختلف این مرکز درمانی، از زحمات و ایثار اجتماعی آنان به ویژه طی 10 ماه اخیر و شیوع ویروس کرونا تقدیر کرد.

قدردانی ارسلان زارع، استاندار گیلان از پرستاران با اهدای شاخه‌های گل
کد خبر: 453162
|
۱۳۹۹/۰۹/۲۹ ۱۵:۱۲:۰۰

اعتمادآنلاین| ارسلان زارع، استاندار گیلان، صبح امروز (شنبه) با حضور در یکی از بیمارستان‌های شهر رشت، ضمن اهدای شاخه های گل به پرستاران شاغل در بخش های مختلف این مرکز درمانی، از زحمات و ایثار اجتماعی آنان به‌ویژه طی 10 ماه اخیر و شیوع ویروس کرونا تقدیر کرد.


وی همچنین از شماری از بیماران بستری در این مرکز درمانی، عیادت و برای آنان آرزوی شفای عاجل کرد.


استاندار گیلان با اشاره به اهمیت مقوله سلامت و نقش پرستاران، شکیبایی، خلوص نیت و کوشش های خستگی ناپذیر این مدافعان و نگاهبانان سلامت را برای بیماران و خانواده های آنان امیدبخش خواند.


وی با یادآوری نقش اثرگذار دورهمی های خانوادگی در شیوع ویروس کرونا، توجه به توصیه های بهداشتی مورد تأکید کادر درمان و پرهیز از شکل گیری اجتماعات انسانی بویژه در شب یلدا را قدردانی عملی از تلاش‌های مدافعان سلامت ذکر کرد.


دکتر زارع همچنین با گرامیداشت یاد شهدای والامقام سلامت استان و تجلیل از ایثار ماندگار مدافعان سلامت، به روان پاک آن شهیدان درود و صلوات فرستاد و از درگاه خداوند متعال برای آنان طلب علو درجات کرد.

منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گیلان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها