کد خبر: 453233
|
۱۳۹۹/۰۹/۳۰ ۰۹:۰۵:۳۴
| |

رئیس شورای شهر تهران:

برای عبور از زمستان تحریم، مسئولان باید از کشمکش‌های سیاسی دوری کنند

محسن هاشمی، رئیس شورای شهر تهران گفت: در حال حاضر تنها راهکار و شرط عبور از زمستان تحریم و ناکارآمدی‌ها به بهار رونق و آسایش همدلی مردم و دوری مسؤولان از کشمکش‌های سیاسی است.

برای عبور از زمستان تحریم، مسئولان باید از کشمکش‌های سیاسی دوری کنند
کد خبر: 453233
|
۱۳۹۹/۰۹/۳۰ ۰۹:۰۵:۳۴

اعتمادآنلاین| محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در صحن امروز شورای شهر ضمن گرامیداشت روز پرستار اظهار داشت: شجاعت حضرت زینب (س) در رهبری مبارزه سیاسی و روشنگری علیه استبداد بسیار حائز اهمیت است و می‌تواند الگوی زنان آزاده جهان باشد.

وی افزود:امسال روز پرستار در یکسالگی کرونا در کشور برگزار شده و پرستاران زحمتکش‌ترین قشر جامعه در شرایط کرونا جهت رسیدگی به وضعیت بیماران هستند.

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه زنان و مردان پرستار زیادی از ابتدای شیوع کرونا به شهادت رسیده‌اند، گفت: این افراد آرامش خود را در راه حفظ سلامت جامعه قربانی کرده‌اند و قدردان این قشر از جامعه هستیم.

هاشمی به موضوع شب یلدا اشاره کرد و گفت: یلدا نقطه طلوع امید و مبارزه روشنایی با تاریکی است که امیدواریم امسال این شب نقطه عطف پایان سال‌های سخت برای ایرانیان باشد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین امیدواریم که یلدای امسال به صورتی باشد که زمستان تحریم و ناکارآمدی‌ها جای خود را به بهار رفاه و آسایش برای مردم دهد.

رئیس شورای شهر تهران عنوان کرد: در حال حاضر تنها مسیر عبور از سختی‌ها همدلی مردم و تمرکز مسؤولان جهت حل مشکلات جدی است و اینکه کش مکش‌های سیاسی جای خود را به همدلی دهد.

هاشمی خاطرنشان کرد: در صورت رفع این مشکل می‌توان شاهد عبور از تاریکی به سمت روشنایی و نوروز باشیم.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها