کد خبر: 453382
|
۱۳۹۹/۰۹/۳۰ ۱۵:۱۲:۲۱
| |

آزیتا ترکاشوند؛ بازیگر سینما و تلویزیون:

سعی کنیم یلدای امسال برای همه خاطره‌انگیز باشد

ترکاشوند بازیگر سینما و تلویزیون معتقد است که کمک به هم‌نوعان در شب یلدا، لذتی بیشتر از خوردن آجیل‌های گران قیمت دارد.

سعی کنیم یلدای امسال برای همه خاطره‌انگیز باشد
کد خبر: 453382
|
۱۳۹۹/۰۹/۳۰ ۱۵:۱۲:۲۱

اعتمادآنلاین| آزیتا ترکاشوند بازیگر سینما و تلویزیون، درباره یلدای متفاوت امسال، گفت: یلدا از دیر باز سنتی قدیمی و ارزشمند برای ما ایرانی‌ها است.

هر سال ورود به زمستان را جشن می‌گیریم، چراکه یلدا اولین شب زمستان است که طولانی‌ترین شب سال نیز محسوب می‌شود.

با برگزاری این جشن به زمستان خوش آمد گویی می‌کنیم؛ علت این شادی رحمت‌ها و نعمت‌های الهی مثل بارش برف و باران است که به زمین حیات می‌بخشد.

وی درباره یلدای متفاوت امسال بیان کرد: امسال با توجه به شیوع کرونا موافق محدود کردن دورهمی‌ها هستم. بهتر است، هر کسی فقط در کنار اعضای خانواده خود باشد.

برای شب یلدا سرگرمی‌های متنوعی مثل تفأل به حافظ، تماشای فیلم و سریال محبوب خانواده، آجیل خوردن و ... وجود دارد. همه باید برای از بین رفتن هر چه زودتر این بیماری دعا کنند که به امید خدا دوباره شادی و سلامتی به خانه‌ها برگردد.

این بازیگر جوان درباره تصمیم خود در برگزاری متفاوت شب یلدای امسال اظهار کرد: سال‌های قبل وقتی با خانواده دور هم جمع می‌شدیم، هر کدام از اعضا برای یلدا خریدی می‌کرد؛ یکی هندوانه، یکی آجیل و دیگری انار می‌خرید، اما امسال تصمیم گرفتم فعالیتی متفاوت انجام دهم؛ به این ترتیب که مبلغی را برای کمپ ترک اعتیاد صرف کنم. این عزیزان در شرایط سختی قرار دارند، از خانواده هایشان دور هستند و درد فراوانی را تحمل می‌کنند.

ترکاشوند در پایان اضافه کرد: میوه و آجیل یلدا فقط چند ساعتی شادی به ارمغان می‌آورد، اما نجات یک زندگی، لذتی مداوم خواهد داشت. در این شرایط سخت حواسمان به یکدیگر باشد.

از خانواده‌هایی که توانایی مالی دارند، می‌خواهم حواسشان به خانواده‌های کم بضاعت باشد. سعی کنیم یلدای امسال برای همه خاطره انگیز باشد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها