آغاز اکران‌ آنلاین مستند «ماح» از چهارشنبه

مستند «ماح» چهارشنبه از سامانه عماریار اکران آنلاین می‌شود.

آغاز اکران‌ آنلاین مستند «ماح» از چهارشنبه
کد خبر: 453393
|
۱۳۹۹/۰۹/۳۰ ۱۵:۵۰:۳۲

اعتمادآنلاین| اکران‌ مستند «ماح» ساعت 18:30 روز چهارشنبه سوم دی‌ماه به صورت برخط (آنلاین) برگزار می‌شود. این فیلم، به کارگردانی سید عباس طهماسبی، تهیه‌کنندگی سیاوش معصومی و گویندگی ناصر طهماسب به تولید رسیده است و روایت ماجراهای شکل‌گیری و فعالیت‌های یکی از مساجد موفق کشور در استان فارس است.

در این مراسم، مخاطبان به صورت مجازی، به تماشای این مستند می‌نشینند. مادر شهیدان خالقی‌پور از تهران و مادر شهید مدافع حرم محمود رادمهر از ساری، مهمانان افتخاری این برنامه هستند.

این اکران مردمی آنلاین، در قالب خرید «بلیت اختیاری» و «نذر فرهنگی» برگزار می‌شود و حضور در آن برای عموم به شرط ثبت‌نام قبلی آزاد است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای حضور در این برنامه و ثبت درخواست اکران مردمی آنلاین مستند «ماح»، به شناسه @Ekranyar در پیام‌رسان‌های داخلی پیام دهند و یا با شماره 02142795050 تماس بگیرند.

همزمان با این مراسم، نمایش آنلاین مستند «ماح» در سامانه عماریار نیز آغاز می‌شود و علاقه‌مندان به مدت 2 هفته می‌توانند این اثر را با خرید بلیت و در قالب اکران آنلاین مشاهده کنند.

این نخستین اکران آنلاین غیرجشنواره‌ای در سامانه عماریار بوده و قرار است در ادامه، آثار دیگری نیز در این سامانه اکران آنلاین شوند.

علاقه‌مندان برای تماشای آنلاین مستندهای برگزیده جبهه فرهنگی انقلاب، می‌توانند به سامانه «عماریار» به نشانی Ammaryar.ir مراجعه کنند.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها