«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

نتانیاهو باعث طلاق یک زوج اسرائیلی شد

بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر اسرائیل باعث شد یک زوج اسرائیلی بعد از 17 سال زندگی مشترک با سه فرزند در آستانه طلاق قرار گیرند.

نتانیاهو باعث طلاق یک زوج اسرائیلی شد
کد خبر: 453538
|
۱۳۹۹/۱۰/۰۵ ۱۷:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم اسرائیل باعث شد یک زوج اسرائیلی بعد از 17 سال زندگی مشترک با سه فرزند در آستانه طلاق قرار گیرند.

به گزارش اعتمادآنلاین، روزنامه صهیونیستی معاریو نوشت، این زوج که اختلافات سیاسی قابل توجهی با یکدیگر داشتند و یکی از آنها موافق و دیگری مخالف سیاست‌های بنیامین نتانیاهو بود تا به امروز توانسته بودند زندگی مشترک خود را به هر شکل ممکن حفظ کنند؛‌ اما با واکسن زدن بنیامین نتانیاهو آخرین میخ به تابوت این رابطه کوبیده شد و آنها سرانجام در آستانه جدایی از یکدیگر قرار گرفتند.

به گفته اطرافیان، شوهر یک چپ‌گرای مخالف نتانیاهو است در حالی که همسرش جزو راست‌گرایان اسرائیل محسوب می‌شود و بعد از نمایش واکسن زدن نتانیاهو شوهر با انتقاد شدید از او این کار را یک اقدام سیاسی برای افزایش محبوبیت تلقی کرد اما همسرش معتقد بود ویروس کرونا شوخی‌بردار نبوده و او هم باید واکسن بزند.

شوهر نیز پاسخ داد، هرگز نتانیاهو را به عنوان الگوی خود قرار نخواهد داد و واکسنی را که نتانیاهو تایید می‌کند نخواهد زد. با بالا گرفتن مجادله لفظی زن هم گفت، اگر واکسن نزنی، من هم در این خانه احساس امنیت نمی‌کنم و اینجا را ترک می‌کنم. بنابراین شدت درگیری به حدی رسید که یکی از همسایه‌ها با پلیس تماس گرفت.

به نوشته این روزنامه، گرچه با ورود پلیس به ماجرا شرایط کمی رو به آرامش گذاشت، اما شوهر که همچنان بر موضع خود در نزدن واکسن کرونا پافشاری می‌کرد از طریق وکیل خود به همسرش گفت که واکسن نمی‌زند و در صورتی که خانه را ترک کند او را طلاق خواهد داد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها