یک تروریست دیگر در آزادی این بار با پرچم پرسپولیس + فیلم

سکانسی از سریال تلویزیونی «خانه امن» حاشیه‌های زیادی در بین اهالی فوتبال، مخصوصاً هواداران استقلال و مدیران این تیم، به وجود آورده است.

یک تروریست دیگر در آزادی این بار با پرچم پرسپولیس + فیلم
کد خبر: 453560
|
۱۳۹۹/۱۰/۰۱ ۱۳:۲۴:۰۰

اعتمادآنلاین| سکانسی از سریال تلویزیونی «خانه امن» حاشیه‌های زیادی در بین اهالی فوتبال مخصوصاً هواداران استقلال و مدیران این تیم به وجود آورده است. این سکانس یک عامل انتحاری را با پرچم استقلال در ورزشگاه آزادی نشان می‌دهد. همین موضوع باعث شد تا هواداران این باشگاه به این موضوع واکنش نشان دهند و مدیران این تیم هم بیانیه‌ای در جهت محکوم کردن این حرکت صادر کنند.

بعد از آن بود که احمد معظمی، کارگردان سریال «خانه امن»، درباره حواشی ایجاد شده با انتشار سکانسی دیگر از پشت صحنه این سریال گفت: «هواداران عزیز استقلال و پرسپولیس کمی صبور باشند. از نظر من اگر قسمت امشب و فرداشب را تماشا کنند، خیال‌شان از بابت همه چیز راحت شود. واکنشی که ایجاد شده به این خاطر است که ماجرا هنوز تمام نشده و مردم همه واقعیت را ندیده‌اند و اگر کمی صبوری به خرج دهند تا ماجرا به طور کامل به نمایش در بیاید ابهامات و سوءتفاهم‌هایی که به وجود آمده رفع و رجوع خواهد شد.»

حالا پشت صحنه این سریال تلویزیونی در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود که یک تروریست دیگر را با پرچم پرسپولیس در ورزشگاه آزادی نشان می‌دهد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها