فعالیت‌های هنری آقای کارگردان در روز‌های کرونایی

سجاد داغستانی گفت: این روزها در حال تولید برنامه تلویزیونی «اتم» هستم که به زودی از شبکه دوم سیما پخش خواهد شد.

فعالیت‌های هنری آقای کارگردان در روز‌های کرونایی
کد خبر: 453841
|
۱۳۹۹/۱۰/۰۲ ۱۴:۵۰:۰۵

اعتمادآنلاین| سجاد داغستانی نویسنده، کارگردان، تهیه‌کننده و بازیگر تئاتر درباره فعالیت‌های هنری اخیر خود، گفت: من در دوران کرونا یک نمایشنامه جدید به نام «رگ گردن کرگدن کر» را به نگارش درآورده ام که در زمان مناسب به اجرا خواهد رسید. در حال حاضر نیز مدتی است در پیش تولید و مرحله انتخاب بازیگر نمایش جدیدم به نام «انگ زُدایی» هستیم تا به زودی تمرین‌های آن را آغاز و در سال آینده در فرصت مناسب آن را روی صحنه ببریم.

این کارگردان تئاتر با اشاره به فضای مشابه «انگ زدایی» هب دیگر نمایشنامه‌هایش اظهار کرد: نمایشنامه «انگ زُدایی» که فضای نزدیکی به آثار قبلی‌ام مثل نمایش «پس از برخورد جسم سخت به سر» و «خوابمردگی» دارد و قصه‌اش پیرامون دیوانگی روایت می‌شود را مثل دیگر آثاری که به روی صحنه برده ام، توسط خودم به نگارش درآمده است.

همچنین در دوران کرونا به همت دوست عزیزم فرهنگ روشنی توانستیم «نشر آژمان» را به ثبت برسانیم و با متولد شدن این نشر تا امروز آثار بسیار خوبی را در قالب نمایشنامه، شعر، رمان و غیره به چاپ برسانیم.

دو کتاب شعر سپید از خود بنده نیز به نام‌های «گوش کن من صدای دوستت دارم می دهم» که چاپ سوم آن توسط نشر آژمان انجام خواهد شد و «چقدر بد است که تو برنگشتن را خوب بلدی» که تازه ترین اثر من است، به زودی در همین نشر چاپ و تقدیم مخاطبان خواهد شد.

او در پایان درباره فعالیت تلویزیونی خود عنوان کرد: در حال تولید برنامه تلویزیونی «اتم» هستم که به زودی از شبکه دوم سیما پخش خواهد شد.

به عنوان مدیر هنری در این برنامه که با هدف شناسایی الگوها و تجربه های موفق مردمی می پردازد، در حال فعالیت هستم و با توجه به این موضوع که به شدت این الگوها فعالیت‌های جذابی را با خلاقیت و مشارکت هم انجام داده و مشکلات بزرگی را از همین مردم حل کرده اند، امیدوارم این برنامه با استقبال خوبی مواجه شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها