کد خبر: 453889
|
۱۳۹۹/۱۰/۰۲ ۲۰:۵۳:۰۰
| |

ترامپ به دوستانش: نامردهای احمق!

دونالد ترامپ در حالی که به روزهای پایانی ریاست جمهوری نزدیک می شود، همچنان به دنبال تغییر نتایج انتخابات 2020 است و از عدم حمایت برخی یاران نزدیکش در کابینه درباره تقلب انتخاباتی خشمگین است و آنان را احمق می‌خواند.

ترامپ به دوستانش: نامردهای احمق!
کد خبر: 453889
|
۱۳۹۹/۱۰/۰۲ ۲۰:۵۳:۰۰

اعتمادآنلاین| تارنمای آکسیوس به نقل از چندین مقام در کاخ سفید گزارش می دهد که رئیس جمهوری آمریکا با ادامه انتقادها از نتایج انتخابات کام نزدیکان خود را تلخ کرده و از عدم حمایت نزدیکان از تئوری های توطئه و ادعاهای تقلب در انتخابات شاکی است.

به نوشته آکسیوس، ترامپ بر این باور است که نزدیکان وی ضعیف، احمق و بی وفا هستند و به طور کلی تنها به افرادی که از ادعاهای وی برای لغو نتایج انتخابات حمایت می کنند، امید دارد.

به گفته مقامات ارشد دولت ترامپ، کج خلقی های رییس جمهوری آمریکا به حدی رسیده که کمتر کسی حاضر می‌شود در بخش‌هایی از کاخ سفید که ترامپ در آنجا مستقر است، تردد داشته باشد.

به گزارش اکسیوس، نزدیکان ترامپ که وی آنان را احمق و بی وفا می داند شامل مایک پنس معاون رئیس جمهوری، مارک میدوز رئیس ستاد کارکنان کاخ سفید، پت سیپولونه مشاور کاخ سفید، مایک پمپئو وزیر خارجه و میچ مک کانل رهبر اکثریت سنا می شود.

یک منبع آگاه گفت: ترامپ از کم کاری های پنس شاکی است و بر این باور است که پنس از حمایت وی دست کشیده است.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها