استاندار تهران :

کلانتری استان تهران تامین می‌شود

انوشیروان محسنی بندپی، استاندار تهران با تاکید بر اینکه به لحاظ تامین امنیت در استان تهران با مشکلی مواجه نیستیم اما برای ارائه خدمات امنیتی بهینه باید کلانتری مورد نیاز ساخته شوند از پیگیری این کار با همکاری شهرداری ها و خیرین خبر داد.

کلانتری استان تهران تامین می‌شود
کد خبر: 453929
|
۱۳۹۹/۱۰/۰۳ ۰۸:۳۷:۲۲

اعتمادآنلاین| انوشیروان محسنی بندپی، استاندار تهران در تشریح روند تامین امنیت و ساخت کلانتری در سطح استان تهران گفت: همه خدماتی که در ابعاد مختلف اعم از بیمارستانی و درمانی و امنیتی و... ارائه می شود شاخصی دارند که بر اساس آن باید استقرار و شکل بگیرند. در بحث کلانتری ها و تامین امنیت در استان تهران نیز بررسی هایی که انجام شده بود نشان می داد حدود 200 کلانتری باید در سطح استان استقرار پیدا کنند.

وی افزود: در این زمینه مقرر شد در برنامه ای زمان بندی شده این کلانتری ها شکل بگیرند و در این راستا شهرداری ها در تامین زمین همکاری داشته باشند و از ظرفیت خیرین امنیت ساز در رابطه با ساخت و ساز این کلانتری ها بهره گرفته شود. این اقدامات در حال انجام است و در رابطه با وظیفه نیروی انتظامی تاکنون در تهران بزرگ کارها به درستی انجام شده است و ارزیابی ها نیز نشان می دهد در تامین امنیت مشکلی نداریم.

وی ادامه داد: بی تردید آنچه که برای خدمات امنیتی و تامین امنیت بهینه لازم است استقرار این کلانتری ها است؛ در این مسیر شهرداری ها در حال همکاری هستند تا واگذاری زمین انجام و با کمک خیرین ساخت آنها تکمیل شود، اما این اقدام پروسه زمانی چندین ساله دارد تا این کلانتری ها مستقر شوند.

وی تاکید کرد: اخیرا فرماندهی نیروی انتظامی کشور دستوری درباره تامین نیروی انسانی متناسب با جمعیت برای غرب و شرق استان تهران و تهران بزرگ داده اند تا در برنامه ای زمان بندی شده برای تامین نیروی انسانی در این مناطق کمک شود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها