دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران عنوان کرد:

درخواست تمدید مصوبه نگهداری معتادان متجاهر در شرایط کرونا

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گفت: مدت زمان مراقبت و نگهداری معتادان متجاهر تا سقف یک سال است که درخواست افزایش این مدت با صلاحدید استاندار تهران با وزیر بهداشت مطرح می‌شود.

درخواست تمدید مصوبه نگهداری معتادان متجاهر در شرایط کرونا
کد خبر: 453976
|
۱۳۹۹/۱۰/۰۳ ۱۰:۴۶:۱۳

اعتمادآنلاین| مصطفی هادی‌زاده در هشتمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران با اشاره به ساماندهی معتادان متجاهر گفت: با مکاتبات استاندار تهران و وزیر بهداشت پس از روزهای اولیه شیوع ویروس کرونا، ستاد ملی مقابله با کرونا مصوبه ای را اعلام کرد که بر اساس آن، معتادان متجاهر، ساماندهی و در مراکز ماده 16 نگهداری و درمان می‌شدند که این نگه داری تا سقف یک سال افزایش پیدا کرده است.

وی ادامه داد: با نزدیک شدن به سقف این یک سال تصمیم گرفته شد، در صورت صلاحدید استاندار تهران مجدد مکاتبه ای با وزیر بهداشت صورت گیرد که فرصت یک ساله تمدید شود تا این 15 هزار معتادی که در مراکز نگهداری تحت درمان و مراقبت هستند و از آن ها تست PCR گرفته شده، در همین مراکز باقی بمانند و مجدد رها نشوند.

دبیرشورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر با اشاره به اهمیت شهرستان ری در زمینه نگهداری معتادان متجاهر تاکید کرد: فرماندار شهرستان ری نیز گزارشاتی را در این زمینه ارائه و سپس اهم مشکلات، درخواست ها و پیشنهاداتشان را مطرح کرد که مقرر شد این موضوعات از طریق شورای هماهنگی استان پیگیری شود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها