پرویز فتاح، رئیس بنیاد مستضعفان:

رهبر انقلاب درباره استفاده از اموال بنیاد برای کمک به کرونا سقف تعیین نکردند

رئیس بنیاد مستعضعفان گفت: ما این آمادگی را داریم که به حوزه ساخت مسکن به صورت ویژه بپردازیم و به بنیاد علوی ماموریت دهیم تا هزاران مسکن برای محرومین با همکاری نیروی زمینی سپاه بسازد.

رهبر انقلاب درباره استفاده از اموال بنیاد برای کمک به کرونا سقف تعیین نکردند
کد خبر: 453981
|
۱۳۹۹/۱۰/۰۳ ۱۰:۵۶:۰۲

اعتمادآنلاین| پرویز فتاح، رییس بنیاد مستضعفان در مراسم افتتاح طرح‌های محرومیت زدایی نیروی زمینی سپاه گفت: سردار سلامی تقریبا هر ماه جلسه قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی را اجرا می‌کنند و بنده هم عضو آن جلسه هستم و خودمان را موظف می‌دانیم که در این قرارگاه خدمتی را به مردم انجام دهیم.

وی افزود: وضعیت مردم سطح پایین خوب نیست و این تورم افسار گسیخته فشار زیادی به مردم وارد کرده و لذا هرکاری می‌توانیم باید انجام دهیم و این فرمان رهبر انقلاب است که به این اقدامات باید سرعت داد. در موضوع کرونا از رهبر انقلاب سوال کردم چقدر از اموال بنیاد را می توان برای کرونا هزینه کرد؟ ایشان فرمودند «هرچه می‌توانید کمک کنید» یعنی سقفی برای این کار تعیین نکردند.

فتاح ادامه داد: هرچه که نیروی زمینی برای ما تعیین کرده است را با افتخار انجام می‌دهیم و از فرمانده نیرو می‌خواهم که به این اقدامات سرعت ببخشند و ما مطمئن تر از نیروی زمینی که امین نظام و مرزداران کشور هستند برای محرومیت زدایی پیدا نمی کنیم.

رییس بنیاد مستضعفان تصریح کرد: تاکید ما بیشتر بر انجام اقدامات ماندگار محرومیت زدایی مانند ساخت مسکن است و این آمادگی را داریم که حوزه ساخت مسکن را به صورت ویژه بپردازیم و به بنیاد علوی ماموریت دهیم تا هزاران مسکن برای محرومین با همکاری نیروی زمینی سپاه بسازد.

وی اظهار داشت: اشتغال اصل محرومیت زدایی است و در تخصیص وام برای این حوزه آمادگی کامل داریم. در حوزه تجهیز آمبولانس برای مناطق محروم هم آماده همکاری با نیروی زمینی سپاه هستیم و برای تامین جهیزیه هم توان تامین بیش از آن چیزی که امروز اهدا شد را داریم. ما در محرومیت زدایی نمی‌خواهیم درگیر کارهای پرهزینه شویم و تلاش داریم تا کارهای کوچک و زود بازده را انجام دهیم. چند روز پیش سردار سلامی با ما تماس گرفتند ‌و ما برای حل مشکل غیزانیه 20 میلیارد لوله برای این کار تامین کردیم و در اختیار قرارگاه خاتم الانبیا قرار دادیم. فلسفه بنیاد مستضعفان حمایت از محرومان است و این توصیه اکید رهبر انقلاب است. من اطمینان می‌دهم که در این اقدامات جهادی کنار سپاه باشیم و خدماتی را به مردم عزیز بکنیم.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها