رییس موقت فدراسیون جهانی وزنه برداری:

کاهش اوزان المپیکی بدترین اتفاق سال برای وزنه‌برداری بود

مایکل ایرانی، رییس موقت فدراسیون جهانی وزنه برداری، گفت: بدترین اتفاق سال 2020، زمانی بود که کمیته بین المللی المپیک تصمیم گرفت اوزان وزنه برداری را در المپیک 2024 کاهش دهد و تعدادی از وزنه برداران جوان به دلیل تقلب  و خیانت دیگران از حضور در المپیک محروم می مانند.

کاهش اوزان المپیکی بدترین اتفاق سال برای وزنه‌برداری بود
کد خبر: 454054
|
۱۳۹۹/۱۰/۰۳ ۱۳:۳۱:۲۶

اعتمادآنلاین| مایکل ایرانی، رییس موقت فدراسیون جهانی وزنه برداری با نزدیک شدن به پایان سال میلادی 2020 بیانیه ای را منتشر کرد. او در این بیانیه گفت: صادقانه بگویم سال 2020، سال بسیار سختی برای وزنه برداری بود و قول می دهم سال 2021 بهتر باشد اما باید تلاش زیادی کنیم تا این اتفاق رخ دهد.من نمی خواهم در مورد اتفاقاتی که درگذشته رخ داد صحبت کنم اما در 10 هفته گذشته برای برگزاری گنگره تصویب اساسنامه جدید فدراسیون جهانی و انتخابات برنامه ریزی کردیم. همچنین با آژانس بین المللی ضد دوپینگ (ITA) قرارداد همکاری خود را تمدید کردیم و اختیار کامل دادیم تا ادعاهای مطرح شده توسط پروفسور مک لارن و وادا مبنی بر وجود دوپینگ سیستماتیک در فدراسیون جهانی وزنه برداری را بررسی کند.

او ادامه داد: ما در این مدت کمیسیون انضباطی و اخلاق را تشکیل دادیم و از افراد کارشناس در کمیته اصلاحات استفاده کریم و قرار است تا 22 ژانویه 2021 (3 بهمن 99) اساسنامه جدید فدراسیون جهانی را ارائه بدهیم و در این مدت برای کامل کردن آن پیشرفت چشمگیری داشتیم. از این رو باید از 13 فدراسیون ملی که ایده های خود را به ما ارائه کردند تشکر و قدردانی می کنم.

ایرانی در مورد بدترین اتفاقات سال 2020 تصریح کرد: بدترین اتفاق سال 2020، زمانی بود که کمیته بین المللی المپیک تصمیم گرفت اوزان وزنه برداری را در المپیک 2024 کاهش دهد و تعدادی از وزنه برداران جوان به دلیل تقلب و خیانت دیگران از حضور در المپیک محروم می مانند. با این حال ما باید مصمم باشیم تا در سال 2021 بهتر عمل کنیم.

او در مورد برنامه های فدراسیون جهانی در سال 2021 تاکید کرد: ما باید ترتیبی اتخاذ کنیم تا کنگره ها در سال 2021 به صورت حضوری برگزار شوند. همچنین پروفسور مک لارن باید قسمت دوم گزارش خود در مورد فدراسیون جهانی را ارائه کند زیرا با وجود درخواست کمسیون انضباطی و کمیته اصلاحات این کار را انجام نداده است. همچنین باید با برنامه ریزی، حضور موفق در مسابقات انتخابی المپیک و المپیک توکیو داشته باشیم.

در پایان از همه که با وجود سختی ها تلاش کردند به وزنه برداران خدمت کنند تشکر می کنم. آرزوی بهترین هارا برای شما در سال جدید دارم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها