پرسش سردبیراعتمادآنلاین از محسن رضایی:

چرا با وجود لو رفتن عملیات کربلای 4 بازهم تصمیم به انجام عملیات گرفتید؟

آقای محسن رضایی چه ضرورتی داشته تا علی‌رغم اینکه می‌دانستید عملیات کربلای4 یک عملیات لو رفته است بازهم تصمیم به انجام این عملیات گرفتید تا‏ پیش از 5 هزار نفر از بهترین‌ جوانان این سرزمین به شهادت برسند؟

چرا با وجود لو رفتن عملیات کربلای 4 بازهم تصمیم به انجام عملیات گرفتید؟
کد خبر: 454146
|
۱۳۹۹/۱۰/۰۳ ۲۲:۰۵:۰۰

اعتمادآنلاین| مجتبی حسینی، سردبیر اعتمادآنلاین در رشته توییتی درباره لو رفتن عملیات کربلای 4 نوشت:

1- #محسن‌رضایی:در عملیات #کربلای4 به دشمن وانمود کردیم که عملیات سالانه ما تنها همین بوده است.10 روز بعد در همان نقطه و در زمانی که نیروهای ارتش بعثی به مرخصی رفته بودند، عملیات کربلای5 را انجام دادیم. عملیات کربلای4 برای #فریب دشمن انجام شد.

2-#محمدعلی‌اسفنانی، از غواصان عملیاتی در کربلای4 :نمی‌توان چنین حرفی را قبول کرد که این عملیات یک عملیات ایذایی یا برای فریب بوده است. سردار #محسن_رشید از روایان جنگ هم در تایید سخنان اسفنانی گفته است که « کربلای 4» نه یک #عملیات_فریب بلکه عملیات اصلی بوده است

3-#یحیی_رحیم‌صفوی:پس از چند ماه کار و برنامه‌ریزی، اجرای عملیاتی با نام کربلای4 به دلیل #لو رفتن توسط فرد خبیثی که بعدها پناه شد، با شکست مواجه شد.

4-#محسن_حسینی‌پویا از غواصان کربلای4 خطاب به محسن رضایی گفته است که « کربلای4 یک عملیات کامل محسوب می شد که نهایتا با شکست مواجه شد. آنچه جای آن در جنگ خالی بود، مسئولیت پذیری است.

5-#محمد‌_درودیان،راوی تاریخ جنگ:کنار محسن رضایی بودم.به آرامی گفت عملیات از رده به کل سری #لو رفته است.غیر از من که کنار ایشان نشسته بودم و گزارش‌ها را ضبط و ثبت می‌کردم،افراد حاضر متوجه این واکنش آقای رضایی نشدند.

6- #هاشمی‌رفسنجانی:آقای #شمخانی،اطلاعات لازم را در خصوص عملیات کربلای4 داد.خیلی بدتر از آنچه تا بحال گفته بودند.نزدیک به هزار شهید و 3900 مفقودالاثر و 11 هزار مجروح

7. پرسش:آقای محسن رضایی چه ضرورتی داشته تا علی‌رغم اینکه می‌دانستید عملیات کربلای4 یک عملیات لو رفته است بازهم تصمیم به انجام این عملیات گرفتید تا‏ پیش از 5 هزار نفر از بهترین‌ جوانان این سرزمین به شهادت برسند؟ آیا وقت اعتراف به خطای فرماندهی و حلالیت گرفتن از خانواده‌های شهدا فرانرسیده؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها