کد خبر: 454175
|
۱۳۹۹/۱۰/۰۴ ۰۸:۳۸:۳۲
| |

گلایه یک عضو شورای شهر از تعلل دانشگاه تهران در ارائه طرح اصلاحی توسعه

زهرا نژادبهرام، رئیس کمیته معماری و شهرسازی شورای شهر تهران از تعلل در ارائه طرح اصلاحی توسعه دانشگاه تهران گلایه کرد.

گلایه یک عضو شورای شهر از تعلل دانشگاه تهران در ارائه طرح اصلاحی توسعه
کد خبر: 454175
|
۱۳۹۹/۱۰/۰۴ ۰۸:۳۸:۳۲

اعتمادآنلاین| زهرا نژادبهرام، عضو شورای شهر تهران در مورد سرانجام طرح توسعه دانشگاه تهران گفت: با توجه به اعتراض اهالی محلات مجاور دانشگاه تهران در مورد طرح توسعه دانشگاه که منجر به فریز شدن محله شده بود، شورایعالی شهرسازی از مسئولان دانشگاه تهران خواست تا نسبت به ارائه طرح جدید با توجه به دغدغه های مردم و اهالی این محله برای بررسی به شورایعالی اقدام کند.

وی با بیان اینکه دانشگاه تهران می بایست 6 ماه بعد از این مصوبه طرح اصلاحی توسعه خود را به شورایعالی می آورد که نیاورده است، افزود : هم مردم و هم شهرداری تهران معطل ارائه این طرح مانده اند و از مسئولان دانشگاه تهران میخواهیم هر چه سریعتر این طرح اصلاحی را ارائه کنند.

عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران باتاکید بر اینکه 1.5 سال است که هم شهرداری و هم اهالی محله منتظر طرح هستند، ادامه داد: در صورت ارائه طرح از سوی دانشگاه، باید اول موضوع در کمیسیون ماده 5 بررسی شود و این فرایند زمانبر است و بهتر است هرچه سریعتر مسئولان این طرح را برای بررسی به شهرداری تحویل دهند.

وی افزود: البته در آخرین پیگیری مقرر شده در جلسه مشترک با دانشگاه و سازمان بازرسی، طرح دانشگاه تا 15 دی ماه به شهرداری ارسال شود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها