کد خبر: 454529
|
۱۳۹۹/۱۰/۰۶ ۰۷:۳۳:۰۰
| |

سرمربی پیشین بایرن مونیخ:

بایرن به درخشش خود در سال‌های پیش رو ادامه می‌‌دهد

سرمربی پیشین بایرن مونیخ براین باور است که این تیم باتوجه به بازیکنان جوانی که در اختیار دارد به درخشش خود در سال‌های پیش‌رو ادامه خواهد داد.

بایرن به درخشش خود در سال‌های پیش رو ادامه می‌‌دهد
کد خبر: 454529
|
۱۳۹۹/۱۰/۰۶ ۰۷:۳۳:۰۰

اعتمادآنلاین| بایرن مونیخ در سال 2020 بهترین نتایج را با فلیک به دست آورد.

فلیک به عنوان جایگزین موقت کواچ انتخاب شد و در شرایط سختی هدایت بایرن را به برعهده گرفت اما به کلی تیم را متحول کرد و توانست بهترین نتایج تاریخ باشگاه را به دست آورد.

اوتمار هیتسفیلد، سرمربی پیشین بایرن مونیخ از دلایل اصلی موفقیت تیم سخن به میان آورد و پیش بینی کرد که بایرن در سال‌های پیش رو هم بدرخشد.

او گفت: فلیک بسیار خوب توانست ترکیبی از بازیکنان باتجربه و جوان را در کنار هم بازی دهد. تصور کنید که در کنار بازیکنان باتجربه‌ ای مثل لواندوفسکی، نویر، توماس مولر و آلبا شاهد درخشش ستاره‌های جوانی مثل کومان، آلفونسو دیویس، سرژ گنابری، لئون گورتسکا، نیکلاس زوله و کیمیش هستیم.

هیتسفیلد ادامه داد: این بایرن با ستاره‌های جوانی که در اختیار دارد در سال‌های پیش رو هم به درخشش خود ادامه می‌دهد. به نظرم بایرن در فصل جاری هم شانس بالایی برای دفاع از عنوان قهرمانی خود در لیگ قهرمانان اروپا دارد.

بایرن در سال 2020 توانست با فلیک 5 جام به دست آورد و به نظر می‌رسد که به راحتی بتواند قهرمانی در جام جهانی باشگاه‌ها را هم به افتخارات خود اضافه کند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها