کد خبر: 454595
|
۱۳۹۹/۱۰/۰۶ ۱۰:۲۴:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» از روزنامه‌های ورزشی اروپا گزارش می‌دهد:

استراحت میکی

روزنامه‌های ورزشی اروپا، در بیست و ششمین روز از ماه دسامبر، حال و هوایی کریسمسی داشتند. در ادامه نگاهی می‌کنیم به صفحه اول روزنامه‌های ورزشی اروپا.

استراحت میکی
کد خبر: 454595
|
۱۳۹۹/۱۰/۰۶ ۱۰:۲۴:۰۰

اعتمادآنلاین| روزنامه‌های ورزشی اروپا، در بیست و ششمین روز از ماه دسامبر، حال و هوایی کریسمسی داشتند. روزنامه‌های بریتانیا، وضعیت تیم‌های حاضر در لیگ جزیره را برسی کردند. رسانه‌های ایتالیا، نگاهی داشتند به صدرنشینی میلان و شرایط این روزهای اینتر و رم. رسانه‌های اسپانیا هم با انتشار عکسی‌هایی از بازیکنان، مربیان و مدیران بارسلونا، رئال مادرید و اتلتیکو، به استقبال سال نو میلادی رفته‌اند. رسانه‌های پرتغال هم عکسی از مهدی طارمی و دیگر بازیکنان پورتو را در صفحه اول خود چاپ کرده‌اند. در ادامه نگاهی می‌کنیم به صفحه اول روزنامه‌های ورزشی اروپا.

***

در ابتدای این گزارش نگاهی می‌کنیم به روزنامه‌های ورزشی بریتانیا و موضوع‌هایی که این رسانه‌های ورزشی، در بیست و ششمین روز از ماه دسامبر برای صفحه یک خودشان انتخاب کرده‌اند.

روزنامه «میرور»، که با حال و هوایی کریسمسی به چاپ رسیده، نگاهی داشته به وضعیت میکل آرتتا، مربی جوان آرسنال و تیتر «میک و استراحت» را برای آن انتخاب کرده است. آرتتا، وضعیت خوبی در آرسنال ندارد و این مربی به خوبی می‌داند چند بازی آینده توپچی ها بسیار مهم است و حکم مرگ و زندگی را برای خودش و تیمش دارد. نکته‌ای که روزنامه «میرور» هم به آن اشاره کرده است.

1

روزنامه «تایمز»، در صفحه ورزش خودش، عکسی از اسکات مک‌تومینای، بازیکن جوان منچستریونایتد را منتشر و در گزارشی طولانی وضعیت این روزهای شیاطین سرخ را بررسی کرده است. این روزنامه در این گزارش خود این سوال را مطرح کرده که «آیا یونایتد آماده مبارزه برای قهرمانی است؟». «تایمز» در ادامه نگاهی هم داشته به بحث جدایی محمد صلاح، مهاجم مصری تیم لیورپول و صحبت‌های یورگن کلوپ در این باره را منتشر کرده است. «تایمز» به نقل از کلوپ نوشته: «صلاح باید در لیورپول بماند». این روزها شایعاتی مبنی بر احتمال حضور این مهاجم مصری، در بارسلونا و رئال مادرید شنیده می‌شود. شایعاتی که کم کم دارد رنگ واقعیت به خودش می‌گیرد و 2 باشگاه رئال و بارسا، جنگی بزرگ را برای به خدمت گرفتن محمد صلاح به راه انداخته‌اند. این در حالی است که محمد صلاح، روزهای گذشته، به احتمال حضورش در لالیگا واکنش نشان داده بود. او ضمن تمجید از بارسلونا و رئال مادرید، احتمال جدایی‌اش از سرخ‌های مرسی‌ساید را رد نکرده بود. حالا باید منتظر ماند و دید صلاح راهی لالیگا می‌شود یا اینکه کلوپ می‌تواند این مهاجم توانمند را در آنفیلد نگه دارد.

2

روزنامه «آبولا»، چاپ پرتغال، در بیست و ششمین روز از ماه دسامبر، صفحه اول خودش را به فوتبال اختصاص داده است. این روزنامه عکسی از ژسوس، مربی بنفیکا را در صفحه اول خودش به چاپ رسانده و تیتر «ژسوس توسط لوئیسائو اذیت شده است» را برای صفحه اصلی خودش انتخاب کرده است.

1

روزنامه «ojogo» پرتغال اما عکسی از مهدی طارمی و 3 بازیکن دیگر پورتو را در صفحه اول خودش به چاپ رسانده و تیتر «غسل تعمید جام» را برای آن انتخاب کرده است. این روزنامه به نقل از مهدی طارمی نوشته: «تمرکز ما باعث شد تا یک نتیجه تیمی عالی کسب کنیم». تیتری که به پیروزی پورتو در بازی سوپرجام پرتغال اشاره دارد. مهدی طارمی در این بازی توانست یک پنالتی برای تیمش بگیرد و یکی از ارکان موفقیت پورتو در این دیدار بود.

2

روزنامه «کوریره دلو اسپورت»، تنها روزنامه ورزشی ایتالیا است که امروز بررسی می‌کنیم. این روزنامه در صفحه اول خودش با تیتر «فرماندهی میلان»، نگاهی داشته به پیروزی 2 بر یک اینتر برابر هلاس ورونا و همچنین پیروزی لحظه آخری میلان برابر لاتزیو در لیگ فوتبال ایتالیا. این روزنامه عکسی هم از تئو هرناندز و لائوتارو مارتینز بازیکنان میلان و اینتر را به چاپ رسانده است و به درخشش آنها در سری A پرداخته است.

1

روزنامه‌های اسپانیا هم بیست و ششمین روز از ماه دسامبر را به بررسی عملکرد بازیکنان و مربیان تیم‌های رئال مادرید، اتلتیکومادرید و بارسلونا اختصاص داده است.

روزنامه «مارکا»، در صفحه اول خودش عکسی از شادی دیگو سیمئونه، مربی آرژانتینی اتلتیکومادرید را به چاپ رسانده و تیتر «بازی به بازی» را برای صفحه اول خودش انتخاب کرده است. سیمئونه و اتلتیکو، این روزها حسابی در لالیگا می‌درخشند و با 2 بازی کمتر نسبت به رئال مادرید، جدی‌ترین رقیب‌شان صدرنشین اسپانیا هستند.

2

روزنامه «as» چاپ اسپانیا هم عکسی از سرخیو راموس، زین‌الدین زیدان، مارسلو، فلورنتینو پرز و دیگر اعضای مدیریتی باشگاه رئال مادرید، را با تیتر «باید بیش از هر زمان دیگر متحد باشید» در صفحه اول خودش منتشر کرده است.

1

روزنامه «موندو» هم عکسی از آنسو فاتی بازیکن جوان بارسلونا را به همراه جنیفر هرموسو، بازیکن تیم فوتبال زنان بارسلونا در صفحه اول خودش به چاپ رسانده و تیتر «سلامتی و عنوان» را برای صفحه اول خودش انتخاب کرده است. تیتری که اشاره به مصدومیت فاتی و آینده درخشان تیم فوتبال زنان بارسلونا دارد.

3

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها