ترامپ خطاب به طرفدارانش:

6 ژانویه همه در واشنگتن دی‌سی به خیابان بیایند! + عکس

رئیس‌جمهور کنونی آمریکا در ادامه جنگ قدرت در کشورش از عدم حمایت هم‌حزبی‌های خود در «بزرگترین کلاهبرداری تاریخ آمریکا» انتقاد کرد و خطاب به طرفدارانش گفت: 6 ژانویه همه در واشنگتن دی‌سی به خیابان بیایند.

6 ژانویه همه در واشنگتن دی‌سی به خیابان بیایند! + عکس
کد خبر: 454719
|
۱۳۹۹/۱۰/۰۶ ۱۷:۲۳:۳۳

اعتمادآنلاین| ترامپ در ادامه جنگ قدرت در کشورش از عدم حمایت هم‌حزبی‌های خود در «بزرگترین کلاهبرداری تاریخ آمریکا» انتقاد کرد و خطاب به طرفدارانش گفت: 6 ژانویه همه در واشنگتن دی‌سی به خیابان بیایند.


دونالد ترامپ رئیس‌جمهور کنونی آمریکا در ادامه جنگ قدرت در این کشور امروز شنبه در پیام‌هایی توییتری بار دیگر بر لزوم ادامه مقابله با حزب دموکرات سخن گفت و از عدم حمایت کافی هم حزبی‌های خود نیز انتقاد کرد.

در پیام توییتری ترامپ در این خصوص آمده است: اگر یک نامزد دموکرات ریاست‌جمهوری شاهد تقلب در انتخابات بود و انتخابات از او دزدیده می‌شد، آنهم با سطحی از شواهد از این اقدامات که قبلاً هرگز دیده نشده باشد، سناتورهای دموکرات آن را اقدام جنگی در نظر می‌گرفتند و تا آخر می‌جنگیدند. اما میچ (مک کانل) و جمهوری‌خواهان کاری نمی‌کنند، فقط می‌خواهند از آن بگذرند. مبارزه‌ای در کار نیست!

رئیس‌جمهور کنونی آمریکا در پیامی دیگری اضافه کرد: وزارت دادگستری و اف‌بی‌آی درباره تقلب در انتخابات ریاست‌جمهوری 2020 هیچ کاری نکرده‌اند، بزرگترین کلاهبرداری در تاریخ ملت ما، علیرغم شواهد فراوان. آن‌ها باید شرمنده باشند. تاریخ به یاد خواهد آورد. هرگز تسلیم نشوید. همه را در 6 ژانویه در (واشنگتن) دی‌سی خواهیم دید.

این در حالیست که قرار است کنگره در تاریخ 6 ژانویه (17 دی)، حکم کالج الکترال را تائید کند؛ حال آنکه ترامپ با امتناع از پذیرش شکست، از طرفداران خود خواسته تا در آن روز به خیابان‌ها بریزند.

مراسم تحلیف احتمالی بایدن و واگذاری کاخ سفید به او، در تاریخ 20 ژانویه (اول بهمن) برگزار خواهد شد.

گفتنی است، هر دو نامزد اصلی در انتخابات ریاست جمهوری سوم نوامبر 2020 پیش از برگزاری و نیز پس از اتمام آن یکدیگر را به دست داشتن در توطئه‌چینی علیه هم متهم کرده‌اند؛ واقعیتی که نقصان بزرگ در کشور مدعی لیبرال دموکراسی را به وضوح نشان می‌دهد.

توییت ترامپ

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها