کد خبر: 454838
|
۱۳۹۹/۱۰/۰۷ ۱۱:۴۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» از روزنامه‌های ورزشی اروپا گزارش می‌دهد:

اکیپ بهترین ورزشکار سال 2020 را انتخاب می‌کند

روزنامه‌های ورزشی اروپا، در آخرین روزهای سال جاری میلادی، حال و هوایی عیدانه دارند و در کنار آن هم نگاهی به رقابت‌های فوتبال در قاره سبز.

اکیپ بهترین ورزشکار سال 2020 را انتخاب می‌کند
کد خبر: 454838
|
۱۳۹۹/۱۰/۰۷ ۱۱:۴۰:۰۰

اعتمادآنلاین| روزنامه های ورزشی اروپا، در آخرین روزهای سال جاری میلادی، حال و هوایی عیدانه دارند و در کنار آن هم نگاهی به رقابت های فوتبال در قاره سبز. روزنامه های بریتانیایی، نگاهی داشتند به پیروزی آرسنال برابر شاگردان لمپارد در دربی لندن، روزنامه‌های ایتالیایی نگاهی داشتند به وضعیت میلان و یوونتوس و دیگر تیم‌های سری A، روزنامه‌های اسپانیا هم وضعیت رئال مادرید و بارسلونا را بررسی کرده‌اند.

***

در ابتدای این گزارش نگاهی می‌کنیم به روزنامه‌های ورزشی انگلیس و تیتر اول آنها که پیروزی آرسنال برابر چلسی است. روزنامه «ساندی اکسپرس»، در صفحه ورزشی خود، با انتشار عکسی از شادی بازیکنان آرسنال، به پیروزی این تیم در دربی لندن اشاره کرده است. اکسپرس، در تیتری بزرگ با اشاره به بازی این تیم در «باکسینگ دی»، نوشته: «جعبه‌های باهوش آرتتا» تیتری که اشاره‌ای به هدیه‌های کریمس دارد. اکسپرس در ادامه نوشته: «میکل آرتتا با پیروزی در دربی لندن، فشارها روی خودش را کاهش داد.» این روزنامه در گزارشی دیگر به احتمال حضور مسی در منچسترسیتی اشاره کرده است. این روزنامه حضور مسی در سیتی را اتفاقی خوب برای این بازیکن دانسته است.

1

روزنامه «میل»، در صفحه ورزشی خودش، نگاهی داشته به پیروزی شب گذشته آرسنال برابر چلسی و از قول فرانک لمپارد، مربی جوان چلسی، نوشته: « فرانک صادقانه می‌گوید: ما به آنچه لیاقتش را داشتیم رسیدم. آرسنال دوباره متولد شده است.» آرسنال فصل خوبی را سپری نمی‌کند و پیروزی برابر چلسی، می‌تواند شرایط را برای توپچی‌های لندن، بهتر کند. ضمن اینکه به نوعی آینده کاری میکل آرتتا در آرسنال را هم تا حدودی تضمین کرده است.

2

روزنامه «ساندی تلگراف»، در صفحه ورزشی خودش، اشاره‌ای داشته به پیروزی آرسنال برابر چلسی و درخشش ژاکا و دیگر بازیکنان آرسنال در این دیدار. «تلگراف»، اشاره‌ای هم داشته به تساوی لسترسیتی برابر منچستریونایتد. آبی‌های لستر، که 2 بار از مهمان خودشان عقب افتادند در نهایت با درخشش جیمی واردی، توانستند به بازی بازگردند و از یک شکست خانگی فرار کردند.

3

روزنامه «کوریره دلو اسپورت»، در بیست و هفتمین روز از ماه دسامبر، نگاهی داشته به تعطیلات بازیکنان شاغل در سری A ایتالیا و با عکسی از رونالدو در کنار ولیعهد دبی، نوشته، «کریسمس در دبی». «کوریره» در ادامه نگاهی داشته به احتمال هم بازی شدن لیونل مسی و سرخیو آگوئرو در منچسترسیتی.

1

روزنامه «گازتا دلو اسپورت»، عکسی از شادی بازیکنان میلان را منتشر و تیتر «نگاه کامل به میلان» را برای صفحه اول خودش انتخاب کرده است. «گازتا» نگاهی هم داشته به درخشش رونالدو در امر گلزنی در سال 2020 میلادی. بازیکنی که گل‌های حساسی برای یوونتوس به ثمر رساند و یکی از ارکان اصلی قهرمانی یوونتوس در فصل گذشته سری A بود.

1

روزنامه «توتو اسپورت»، آخرین روزنامه ایتالیا است که در این گزارش بررسی می‌کنیم. این روزنامه با انتشار عکسی از دیبالا و اریکسن، 2 بازیکن یوونتوس و اینتر، به احتمال جدایی آنها از فوتبال ایتالیا پرداخته و تیتر: «دیبالا - اریکسن؛ پاریس تماس می‌گیرد» را برای صفحه اول خودش انتخاب کرده است. «توتو اسپورت» در ادامه عکسی از مسعوت اوزیل، ستاره سابق تیم ملی آلمان و بازیکنان آرسنال را چاپ کرده و نوشته: «لورنته و اوزیل، یووه آنها را می‌گیرد؟» هرچند در روزهای اخیر شایعه حضور اوزیل در لیگ ترکیه به گوش می‌رسد اما یوونتوس نشان داده که می‌تواند مقصد خوبی برای بازیکنان آزاد باشد. باید منتظر ماند و دید چه اتفاقی در ادامه فصل رخ خواهد داد و آیا اوزیل راهی تورین می‌شود یا خیر؟

2

روزنامه «مارکا»، با انتشار عکسی از لوکا مودریچ، ستاره کروات تیم رئال مادرید، تیتر «لوکا، شما آن را به دست آورده‌اید» را برای صفحه اول خودش انتخاب کرده است. تیتری که خبر از تمدید قرارداد مودریچ با رئال مادرید برای یک فصل دیگر می‌دهد. طبق اعلام «مارکا»، مدیران مادرید و لوکا مودریچ بعد از مذاکراتی که با یکدیگر داشتند، بر سر قراردادی جدید به توافق رسیده‌اند. توافقی که می‌تواند به رئال مادرید کمک کند. مودریچ در سال‌های حضورش در مادرید موفقیت‌های زیادی کسب کرده و باید دید در ادامه هم می‌تواند به موفقیت‌های بیشتری برسد یا خیر؟

2

روزنامه «موندو»، چاپ اسپانیا، در صفحه اول خودش، با انتشار عکسی از مائوریسیو پوچتینو، گزینه جانشینی توماس توخل در پاری‌سن‌ژرمن، تیتر «پوچه، مسی را می خواهد» را برای آن انتخاب کرده است. موضوعی که چندان دور از ذهن نیست و این بازیکن می‌تواند دوباره با نیمار همبازی شود. آرزویی که دوست داشت در بارسلونا اتفاق بیفتد.

3

روزنامه «اسپورت» اسپانیا، نیز عکسی از بازیکن اسپانیایی منچسترسیتی را منتشر کرده و نوشته: «حمله نهایی» موضوعی که اشاره به تلاش بارسلونا برای جذب اریک گارسیا دارد. این روزنامه البته نگاهی هم به مذاکرات دپای و بارسلونا داشته است.

4

روزنامه «اکیپ» فرانسه، آخرین روزنامه ای است که در نگاه به روزنامه‌های بیست و هفتمین روز از ماه دسامبر آن را بررسی می‌کنیم. این روزنامه با انتشار عکسی از لوئیس همیلتون، قهرمان فرمول یک جهان و مارته اولسبو رویسلاند، ورزشکار دوگانه نروژی را به عنوان ورزشکاران سال 2020، انتخاب کرده است.

این روزنامه دراینباره نوشته: «سال رو به پایان است و زمان انتخاب بهترین‌های ورزش است. برای تحریریه اکیپ سال 2020 تحت تاثیر کووید-19 بسیار ویژه شد. هیئت تحریریه اکیپ، تصمیم گرفته است: لوئیس همیلتون و مارته اولسبو رویسلاند را به عنوان بهترین ورزشکاران جهان در سال 2020 معرفی کند.»

اکیپ از سال 1975، این جایزه را به بهترین ورزشکار سال اهدا می‌کند. این روزنامه، در بخش مردان، بعد از لوئیس همیلتون، رافائل نادال و لبرون جیمز را در رده دوم و سوم قرار داده است. خبرنگاران روزنامه اکیپ، در بخش زنان هم بعد از مارته اولسبو رویسلاند، نائومی اوساکا و فدریکا برینیونه، قهرمان ایتالیایی اسکی را در رده‌های دوم و سوم قرار داده است.

1

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها