کد خبر: 454852
|
۱۳۹۹/۱۰/۰۷ ۱۲:۱۲:۳۲
| |

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران:

فقط 2 مفقود دیگر در کوه‌های تهران باقی مانده‌اند / جسد 10 کوهنورد پیدا شد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران اعلام کرد: از حادثه وقوع بهمن (عصر پنجشنبه) در ارتفاعات توچال (شمیرانات) تا این لحظه امدادگران این نهاد موفق به کشف 10 جسد شدند و عملیات جست‌وجو برای پیدا کردن 2 مفقودی همچنان ادامه دارد.

فقط 2 مفقود دیگر در کوه‌های تهران باقی مانده‌اند / جسد 10 کوهنورد پیدا شد
کد خبر: 454852
|
۱۳۹۹/۱۰/۰۷ ۱۲:۱۲:۳۲

اعتمادآنلاین| طبق آمار ارائه شده از سوی هلال احمر، تاکنون فقط 2 مفقودی قطعی وجود دارد که اسامی آنها مهدی و افضل ثابت قدم 2 پسر عمو هستند که در ارتفاعات کلکچال گرفتار شدند و عملیات جستجو از امروز صبح بار دیگر برای یافتن جنازه آنان آغاز شده است.

پیشتر خبرهای مبنی بر افزایش کشته های این حادثه از 9 به 10 تن منتشر شده بود که مسئولان تاکید کردند آمارها باید به تایید جمعیت هلال احمر برسد.

عصر جمعه (5 دی ماه)، بر اثر کولاک و وقوع بهمن، 10 ها نفر از شهروندان تهرانی در ارتفاعات شمیرانات و کلکچال گرفتار شدند و عملیات امداد و نجات و جستجو تاکنون ادامه دارد.

شمیرانات دارای پنج پایگاه امداد و نجات در گردنه قوچک (ورودی لواسانات و رودبار قصران)، دربند، کلکچال، شیرپلا و نمایشگاه بین المللی است.

شهروندان در صورت وقوع حوادث اینچنینی می‌توانند با شماره تماس 112 جمعیت هلال احمر ارتباط برقرار کنند.

شمیرانات با آب و هوایی کوهستانی متشکل از شهر شمیران (منطقه یک و شمال و شرق منطقه دو تهران) و 2 بخش لواسانات و رودبار قصران در شمال و شمال شرقی پایتخت واقع شده است.

این شهرستان دارای کوه‌ها، روددره ها و محل عبور رودخانه جاجرود به سد لتیان و به همین علت در تمامی فصول با استقبال چشمگیر گردشگران و کوهنوردان مواجه است.

منبع: ایرنا




اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها