دوبی، پایتخت تن‌فروشی و فساد در جهان!

شبکه 13 رژیم صهیونیستی این هفته، در گزارشی با اشاره به تبدیل شدن دوبی به شهر فساد و فحشا و تمایل بالای اسراییلی‌ها برای سفر به این شهر، به افزایش ورود گردشگران این رژیم به شهر «دوبی» در امارات پرداخته و اعلام کرد که «دوبی» به «پایتخت تن فروشی» در جهان تبدیل شده است.

دوبی، پایتخت تن‌فروشی و فساد در جهان!
کد خبر: 454911
|
۱۳۹۹/۱۰/۰۷ ۱۸:۴۰:۰۰

اعتمادآنلاین| «عبدالرحمن ابوسنینه» فعال رسانه‌ای فلسطینی اظهار داشت یک تهیه‌کننده صهیونیست فیلم‌های مستهجن بعد از بازگشت از دوبی گفته است: «دوبی بزرگترین خانه فساد اخلاقی در جهان است.»

توافق ‌سازش میان امارات و رژیم صهیونیستی نشان می‌دهد که دوبی و منامه به مقصدی جذاب و مورد توجه برای جوانان فاسد صهیونیست تبدیل شده‌اند، به طوریکه در کنار برج‌های بزرگ و خودروهای لوکس، تجارت فحشا درحال انجام است. جوانان و تاجران اسرائیلی با هزاران دلار به دوبی و منامه می‌روند و هتل‌های این شهرها به کانون‌ مصرف مشروبات الکلی و مواد مخدر و «تن فروشی» تبدیل شده است.


شبکه 13 رژیم صهیونیستی این هفته، در گزارشی با اشاره به تبدیل شدن دوبی به شهر فساد و فحشا و تمایل بالای اسراییلی‌ها برای سفر به این شهر، به افزایش ورود گردشگران این رژیم به شهر «دوبی» در امارات پرداخته و اعلام کرد که «دوبی» به «پایتخت تن فروشی» در جهان تبدیل شده است.


این شبکه صهیونیستی اعلام کرده که فساد و فحشا در دوبی درحالی صورت می‌گیرد که مقامات اماراتی از اتفاقاتی که رخ می‌دهد، کاملا آگاه هستند.روزنامه «یدیعوت احارانوت» نیز در گزارشی افزود: از زمان امضای توافق سازش، «گردشگری فحشا» در دوبی برای جوانان اسرائیلی رونق گرفته است و نباید از گفتن این حقیقت ابا داشت و ظاهری زیبا به چیزی که در دوبی رخ می‌دهد، داد.


در این گزارش با تعدادی از گردشگران اسرائیلی که به تازگی از دوبی بازگشته‌اند، گفت ‌وگو شده و یکی از آن‌ها گفته که مقصد بسیاری از گردشگران اسرائیلی برای فحشا، پیش از این «بخارست» پایتخت رومانی بود و او گمان می‌کرد که این شهر پایتخت تن فروشی در جهان باشد، اما او اکنون فهمیده که «دوبی» بیش از دیگر نقاط جهان مستحق این عنوان است.


یکی دیگر از گردشگران اسراییلی گفته که در دوبی در هر هتل و کافه‌ای که قدم بگذاری، زبان عبری به گوشت خواهد خورد. تاجران اسرائیلی را می‌بینی که درباره تن فروشی صحبت می‌کنند. آن‌ها بارها به دوبی آمده‌اند و به صورت خیلی آرام بدون ممانعتی از جانب مقامات اماراتی به تجارت انسان مشغول هستند.


یک تاجر اسرائیلی نیز به این روزنامه گفته، تجارت فحشا از زمان ورود به فرودگاه دوبی، آغاز می‌شود و در داخل فرودگاه نیز افرادی هستند که به شما پیشنهاد می‌دهند و جوانان اسرائیلی را می‌بینی که بر سر قیمت بحث می‌کنند.


شبکه 13 رژیم صهیونیستی در ادامه با اشاره به اینکه در میهمانی‌های شبانه و در هتل‌ها، فاصله اجتماعی رعایت نمی‌شود و گردشگران اسرائیلی توجهی به مسائل بهداشتی ندارند، اعلام کرد، فعالان اجتماعی بارها از کابینه نتانیاهو خواسته‌اند تا سفر به امارات را از ترس افزایش شیوع ویروس کرونا ممنوع کند، اما تل‌آویو از بیم ایجاد بحران دیپلماتیک قصد چنین کاری را ندارد. حتی وزارت بهداشت اسراییل چندی پیش وضعیت امارات را «قرمز کرونایی» اعلام کرد و خواستار قرنطینه گردشگرانی شد که به تازگی از امارات بازگشته‌اند، اما وزارت خارجه این رژیم فورا وارد موضوع شد و این درخواست را نادیده گرفت.


کانال 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز چندی پیش در گزارشی اعلام کرد که از زمان اجرای توافق سازش بین امارات و این رژیم، شماری از جنایتکاران اسرائیلی که در ارتباط با پرونده‌های قتل و قاچاق مواد مخدر تحت تعقیب هستند، به دوبی فرار کرده‌اند.


البته این موضوع فقط به امارات و سران این رژیم ارتباط ندارد چرا که سران بحرین نیز خود را خادم صهیونیست‌ها در هر زمینه‌ای می‌دانند. منابع خبری اخیرا اعلام کرده‌اند که پادشاه بحرین نیز همچون امارات طرح جدیدی را برای جذب گردشگران یهودی تصویب کرده است.شبکه "الحره" اعلام کرده که "حمد بن عیسی آل خلیفه"، پادشاه بحرین به دنبال توافق شازش با اسراییل، طرح جدیدی را برای جذب گردشگران یهودی به کشورش تصویب کرده است.


در همین حال، "زاید بن راشد الزیانی"، وزیر صنعت، تجارت و گردشگری بحرین نیز گفته است که منامه مرکز همزیستی مسالمت‌آمیز همراه با تاریخی غنی و میراث و صحنه‌های گردشگری چشم‌گیر است.


الزیانی درباره طرح پادشاه بحرین برای جذب و استقبال از گردشگران صهیونیست گفته که، این ابتکار عمل گردشگری، فرصتی را ایجاد خواهد کرد که هیچ یک از گردشگران (صهیونیست) آن را فراموش نخواهند کرد و افق‌های جدیدی را برای گردشگران یهودی که به دنبال مقصد جدید و مهیج هستند، باز خواهد کرد!؛ البته این مقام بحرینی بیشتر از این مساله را باز نکرده که "مقصد مهیج" به چه معناست.


اولین تبعات سازش امارات با رژیم صهیونیستی که در قالب بخشنامه‌ای در ابتدای مهرماه گذشته ازسوی اداره گردشگری ابوظبی صادر و آثار آن ظهور و بروز کرد، مربوط به آزاد شدن خرید، فروش و نوشیدن مشروبات الکلی در ابوظبی پایتخت امارات بود.


در همان زمان دپارتمان فرهنگ و گردشگری ابوظبی اعلام کرد که این دپارتمان طی بخشنامه‌ای با مجوز رسمی از دولت امارات به تمامی شرکت‌ها و فروشندگان مشروبات الکلی اعلام کرده که شهروندان و افراد مقیم در شهر ابوظبی برای خرید و فروش و نوشیدن مشروبات الکلی نیاز به مجوز ندارند و تمامی افراد بالای 21 سال می‌توانند از اینگونه مشروبات به صورت آزاد استفاده کنند.


اما، این تازه آغاز راه برای سران امارات بود و سران این کشور به سرعت برای نشان دادن سرسپردگی خود به صهیونیست‌ها برای ورود مشروبات الکلی از سرزمین‌های اشغالی با این رژیم قرارداد منعقد کردند.


روزنامه صهیونیستی "معاریو" در خبری اعلام کرد که دولت امارات توافقی برای واردات مشروبات الکلی با اسراییل امضا کرده است؛ این مشروبات توسط یک شرکت صهیونیستی در بلندی‌های جولان اشغالی تولید می‌شود.


روزنامه «القدس العربی» نیز با بررسی یک بُعد دیگر این اقدام امارات نوشته است، این تصمیم سران ابوظبی، بر خلاف رویکرد کشورهای اتحادیه اروپا و سایر کشورهای جهان در تحریم محصولات صهیونیست‌های ساکن در اراضی اشغالی 1967 است که شامل جولان، کرانه باختری و قدس می‌شود.


اقدام اخیر سران ابوظبی و بحرین با تل‌آویو نشان می‌دهد که توافق سازش میان این رژیم‌ها فقط مربوط به عادی‌سازی روابط با اشغالگران نیست، بلکه مربوط به زیر پا گذاشتن قوانین بین‌المللی، سیاسی، فرهنگی، شرعی یا هر منطق دیگری است که شهروندان امارات و بحرین خود را متعلق به آن می‌دانند.


مقدمه ارائه همه گونه سرویس به گردشگران صهیونیست ازسوی مقامات امارات در 29 مهرماه و با لغو روادید متقابل میان ابوظبی - تل‌آویو آماده شد که در نشست هیات وزیران امارات به تصویب رسید.


عادی‌سازی روابط امارات و بحرین با رژیم صهیونیستی که در 25 شهریور ماه گذشته روی داد، نشان از سرسپردگی و وابستگی شدید سران امارات و بحرین و همچنین شماری از حکام عرب منطقه به غربی‌ها و صهیونیست‌ها دارد، که از خود اراده‌ای نداشته و تنها دنباله‌رو اهداف و پروژه‌های غربی - صهیونیستی در راستای تضمین بقای خود در راس حکومت‌هایشان هستند و حاضرند در این راه همه چیز خود حتی دین و شرف شان را برای رضایت صهیونیست‌ها به حراج بگذارند.


نکته مهمی که در این میان وجود دارد این است که حاکمان امارات و بحرین خیال می‌کنند که قرار گرفتن زیر چتر حمایت صهیونیست‌ها، به آنان مصونیت خواهد داد تا بتوانند موارد ممنوعه را در اخلاق، دین و حتی سیاست زیر پا بگذارند، لذا مشخص است که این مسئله، فقط توافق صلح و سازش نیست، بلکه تامین بی‌حد وحصر منافع اسرائیل در کشورهای عربی برای کسب رضایت خاطر صهیونیست هاست. این روزها هرچند سران امارات و بحرین سرمست سازش با رژیم صهیونیستی هستند، اما آنها باید بدانند که در آینده نه چندان دور صهیونیست‌ها آنچه را که به فکرشان خطور نمی‌کند بر سرشان خواهد آورد و آنها نتیجه اقدامات سازشکارانه خود را خواهند دید.

منبع: جمهوری اسلامی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها