کد خبر: 454932
|
۱۳۹۹/۱۰/۰۸ ۰۷:۳۵:۱۶
| |

درخواست نخست وزیر هند از مردم:

کالای هندی بخرید نه خارجی

نخست وزیر هند با راه اندازی کمپینی، از مردم کشورش تقاضا کرد که برای حمایت از تولیدکنندگان داخلی کالاهای هندی بخرند نه کالای خارجی.

کالای هندی بخرید نه خارجی
کد خبر: 454932
|
۱۳۹۹/۱۰/۰۸ ۰۷:۳۵:۱۶

اعتمادآنلاین| نارندرا مودی، نخست وزیر هند از مردم کشورش خواست که با جایگزین کردن خرید کالاهای تولید داخل از تولیدکنندگان هندی حمایت کنند تا هند به کشوری متکی به خود تبدیل شود.

براساس گزارش اسپوتنیک، نخست وزیر هند در ماه مه 2020 ابتکار خود موسوم به «آتمانیربار بهارت» یا «هند متکی به خود» را برای تقویت مشاغل بومی در بحبوحه همه گیری ویروس کرونا راه اندازی کرد و با ایجاد کمپین vocal for local از مردم هند کالای هندی بخرند.

مودی در سخنرانی خود در روز یک شنبه که به مناسبت پایان سال 2020 انجام شد مجددا بر طرح خرید کالاهای تولید داخل تاکید و از مردم کشورش خواست به خاطر کشورشان در سال 2021 خرید کالاهای داخلی را به جای کالاهای خارجی در دستور کار قرار دهند.

وی با تمجید از مردم هند از آنها خواست لیستی برای خود تهیه کنند و در آن کالاهایی که استفاده می‌کنند و خارجی هستند را شناسایی و از خرید آن خودداری کنند.

وی در ادامه افزود: بیایید جایگزینهای داخلی کالاهای خارجی را شناسایی و از دست رنج کارگران و تولیدکنندگان هندی استفاده کنید.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها