استاندار تهران تاکید کرد:

اهمیت برگزاری مجازی مراسم ایام فاطمیه و بزرگداشت شهادت سردار سلیمانی

انوشیروان محسنی بندپی، استاندار تهران با اشاره به لزوم برگزاری مجازی مراسم فاطمیه و بزرگداشت شهادت سردار سلیمانی گفت: برگزاری هر نوع تجمع در مناسبت های مختلف طبق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا ممنوع است.

اهمیت برگزاری مجازی مراسم ایام فاطمیه و بزرگداشت شهادت سردار سلیمانی
کد خبر: 454975
|
۱۳۹۹/۱۰/۰۸ ۰۹:۲۷:۴۹

اعتمادآنلاین| انوشیروان محسنی بندپی در جلسه ستاد مقابله با کرونا استان تهران ضمن تسلیت ایام فاطمیه با اشاره به ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی اظهار داشت: خوشبختانه به لطف خدا، تلاش و اقدامات جهادی مسئولان و همچنین همراهی و مشارکت مردم روند مراجعه به بیمارستان ها و فوتی ها در استان تهران نزولی می باشد.

وی با اشاره به شکننده بودن این شرایط افزود: شرایط فعلی شکننده می باشد و بایستی با استمرار رعایت پروتکل های بهداشتی و مصوبات ستاد ملی کرونا به حفظ این شرایط و بهبود آن کمک کنیم.

استاندار تهران با درخواست از شهروندان جهت رعایت مصوبات ستاد کرونا در مورد برگزاری مراسم ایام فاطمیه و بزرگداشت شهادت سردار سلیمانی تاکید کرد: طبق مصوبه ستاد ملی کرونا برگزاری هر نوع تجمع در مناسبت های مختلف ممنوع است و مراسم ها باید به شکل مجازی برگزار شود و در این زمینه نظارت ها تشدید می شود.

محسنی بندپی سپس با اشاره به اعلام وضعیت استان تا پایان امروز گفت: روند فعلی کشور و استان تهران نتیجه اقدام جهادی است و تلاش می کنیم با تشدید نظارت این دستاوردها حفظ شود، ضمن اینکه طبق بیانات مقام معظم رهبری رعایت پروتکل های بهداشتی و مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا بر همه لازم الاجرا است، از اینرو همه باید کمک کنیم تا این وضعیت حفظ شود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها