کد خبر: 455014
|
۱۳۹۹/۱۰/۰۸ ۱۱:۱۲:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» از روزنامه‌های ورزشی اروپا گزارش می‌دهد:

آینده مسی!

روزنامه‌های ورزشی اروپا، در بیست و هشتمین روز از ماه دسامبر، صفحه‌های اول خودشان را به رقابت‌های فوتبال، برندگان جوایز سال گلوپ ساکر و مصاحبه جنجالی لیونل مسی اختصاص دادند.

آینده مسی!
کد خبر: 455014
|
۱۳۹۹/۱۰/۰۸ ۱۱:۱۲:۰۰

اعتمادآنلاین| روزنامه‌های ورزشی اروپا، در بیست و هشتمین روز از ماه دسامبر، صفحه‌های اول خودشان را به رقابت‌های فوتبال، برندگان جوایز سال گلوپ ساکر و مصاحبه جنجالی لیونل مسی اختصاص دادند. روزنامه‌های بریتانیا، تساوی لیورپول برابر وست‌ بروم را به صفحه اول خودشان آوردند. رسانه‌های اسپانیایی، تصویر مسی را در صفحه اول چاپ کردند. روزنامه‌های پرتغال هم پیروزی اسپورتینگ در لیگ پرتغال را پوشش دادند. در ادامه نگاهی می‌کنیم به روزنامه‌های ورزشی قاره سبز.

***

دیدار لیورپول برابر وست برومویچ، در لیگ برتر جزیره و تساوی شاگردان کلوپ برابر این تیم، تیتر اول رسانه‌های ورزشی بریتانیا بود. دیداری که با گل دقایق ابتدایی سادیو مانه به نفع لیورپول در جریان بود، در انتهای نیمه دوم، با گل سمی اجایی، بازیکن وست بروم، با تساوی به پایان رسید. سم آلاردایس، مربی بزرگ و صاحب سبک فوتبال انگلیس، که به تازگی، هدایت وست بروم را به عهده گرفته است، با این تساوی هواداران وست بروم را به آینده این تیم امیدوار کرد.

روزنامه «گاردین»، در صفحه ورزشی خود، عکسی از لحظه به ثمر رسیدن گل وست بروم را منتشر و تیتر «سم بزرگ حمله می‌کند» را برای آن انتخاب کرده است. این روزنامه در ادامه نقل قولی از یورگن کلوپ را هم آورده است که گفته: «وست بروم، شایسته کسب یک امتیاز بود.»

2

روزنامه «دیلی تلگراف» هم در صفحه ورزشی خود، نگاهی داشته به بازی شب گذشته لیورپول و وست برومویچ، که با تساوی به پایان رسید. وست بروم که حال و روز خوبی در لیگ برتر جزیره نداشت، در ماه اخیر، سم آلاردایس، را جانشین اسلاون بیلیچ شد. وست بروم بعد از توافق با سم بزرگ، اولین دیدار خودش را با شکست به پایان رساند، اما دومین دیدار این تیم برابر لیورپول یک نمایش درخشان بود. هرچند شاگردان آلاردایس، در دقایق ابتدایی از قهرمان انگلیس عقب افتادند اما در نهایت توانستند در ورزشگاه خانگی لیورپول، بازی را به تساوی بکشانند و یک امتیاز شیرین از این دیدار کسب کنند.

4

روزنامه «ایندیپندنت» هم در صفحه ورزش خود، عکسی از سمس اجایی، زننده گل وست برومویچ را منتشر و تیتر «جایزه بزرگ» را برای آن انتخاب کرده است. این روزنامه به نقل از یورگن کلوپ هم نوشته: «تقصیر ماست»؛ صحبت‌هایی که بعد از تساوی خانگی لیورپول برابر وست بروم، انجام شده است.

6

روزنامه «تایمز» انگلیس هم در صفحه ورزشی خودش به دیدار شب گذشته لیورپول و وست برومویچ و موفقیت آلاردایس در وست بروم اشاره کرده است.

5

روزنامه‌های پرتغال هم دیدار شب گذشته اسپورتینگ، صدرنشین لیگ این کشور با بلننسس، را تیتر اول خودشان کردند. این روزنامه‌ها البته نگاهی هم به موفقیت جدید کریستیانو رونالدو داشتند و کسب عنوان بهترین بازیکن قرن توسط او را بررسی کردند.

روزنامه «آبولا»، چاپ پرتغال، اولین روزنامه‌ای است که آن را بررسی می‌کنیم. این روزنامه با اشاره به پیروزی اسپورتینگ در لیگ پرتغال، تیتر «سرشار از زندگی» را برای صفحه اول خودش انتخاب کرده است. این روزنامه البته نگاهی هم داشته به جایزه رونالدو ستاره پرتغالی دنیای فوتبال، که شب گذشته از گلوپ ساکر گرفت و بهترین بازیکن حال حاضر قرن 21 شد.

1

روزنامه «رکورد» هم مانند آبولا، پیروزی صدرنشین لیگ پرتغال را مورد بررسی قرار داده و تیتر «ستاره رهبر» را برای صفحه اول خودش انتخاب کرده است. «رکورد» البته نگاهی هم به جایزه جدید رونالدو داشته و تیتر «بهترین قرن» را برای رونالدو انتخاب کرده است.

2

روزنامه‌های اسپانیایی هم نگاهی داشتند به مصاحبه جنجالی مسی و عکس این بازیکن را به صفحه اول خودشان آورده‌اند. مصاحبه لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، بارسلونا با جوردی اوله، خبرنگار مشهور اسپانیایی، تیتر اول رسانه‌های ورزشی اسپانیا شده است. روزنامه‌های ورزشی این کشور هم عکسی از این بازیکن را در صفحه اول خودشان چاپ و مهمترین صحبت‌های کاپیتان بارسلونا را برای تیتر اول خودشان انتخاب کرده‌اند.

روزنامه «مارکا»، با انتشار عکسی از لیونل مسی، تیتر «این باشگاه چقدر بد است» را برای آن انتخاب کرده است. تیتری که اشاره به گفت‌وگوی لیونل مسی و جوردی اوله دارد. مسی از رفتار مدیران بارسلونا چندان رضایت ندارد و این تیتر هم اشاره به همین موضوع دارد. «مارکا» در ادامه نگاهی هم داشته به جوایز گلوپ ساکر و انتخاب رونالدو و رئال مادرید به عنوان بهترین بازیکن و بهترین باشگاه حال حاضر قرن 21. این روزنامه البته عکس‌هایی از لواندوفسکی، گواردیولا، پیکه و کاسیاس را هم در صفحه اول خودش منتشر کرده است. جوایز گلوپ ساکر، شب گذشته در دبی، به برندگان آن اهدا شد.

3

روزنامه «as» اسپانیا، هم عکسی جالب از لیونل مسی را در صفحه اول خودش منتشر و تیتر «من دوباره فکس می‌فرستم» را برای مصاحبه لیونل مسی، انتخاب کرده است. تیتری که اشاره به جدایی لیونل مسی از بارسلونا دارد.

1

روزنامه «موندو»، چاپ اسپانیا که به باشگاه بارسلونا هم نزدیک است، لیونل مسی را به صفحه اول خودش آورده است و تیتر «مسی درها را باز می‌گذارد» را برای صفحه اول خودش انتخاب کرده است. تیتری که اشاره به جدایی این بازیکن از بارسلونا دارد. اتفاقی که به احتمال زیاد در تابستان رخ خواهد داد و لیونل مسی، بارسلونا را ترک می‌کند. این روزنامه البته به این موضوع هم اشاره کرده است که لیونل مسی، به رئال‌مادرید نمی‌رود.

4

روزنامه «اسپورت» هم با انتشار عکسی از لیونل مسی، به نقل از این بازیکن نوشته: «الان اینجا خوشحال‌تر هستم». تیتری که نشان می‌دهد حداقل مسی، تا انتهای فصل در بارسلونا می‌ماند و این تیم را ترک نمی‌کند.

5

روزنامه «اسپورتو» بر خلاف دیگر روزنامه های اسپانیایی، تیم بسکتبال بارسلونا را روی صفحه اول خودش آورده و به پیروزی این تیم برابر رئال مادرید اشاره کرده است.

2

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها