دلخوری بازیکنان پرسپولیس از مدیران این تیم / چرا پاداش آسیایی باید به بودیمیر پرداخت شود؟

طبق اعلام دادگاه CAS، این پرونده از روند دادرسی خارج شده و با این حساب، آخرین رای دفتر حل اختلاف فیفا به عنوان رای نهایی مورد قبول واقع می‌شود.

دلخوری بازیکنان پرسپولیس از مدیران این تیم / چرا پاداش آسیایی باید به بودیمیر پرداخت شود؟
کد خبر: 455056
|
۱۳۹۹/۱۰/۰۸ ۱۳:۳۳:۵۳

اعتمادآنلاین| همان طور که می دانید ماریو بودیمیر مهاجم اهل کشور کرواسی که در نیم فصل دوم از لیگ هجدهم به پرسپولیس پیوست، برای دریافت مطالبات خود از باشگاه به فیفا شکایت کرده بود که پرونده مورد اشاره به دادگاه حکمیت ورزش ارجاع داده شد.


طبق اعلام دادگاه CAS، این پرونده از روند دادرسی خارج شده و با این حساب، آخرین رای دفتر حل اختلاف فیفا به عنوان رای نهایی مورد قبول واقع می‌شود.


در این رای آمده بود باشگاه پرسپولیس باید 475 هزار یورو به علاوه پنج درصد سود سالیانه به حساب این بازیکن پرداخت کند که در صورت عدم پرداخت مطالبات بودیمیر ظرف مدت معین، سه پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس، بسته خواهد شد و بعد از پرداخت پول، این محرومیت از بین می‌رود.


همچنین بعد از محرومیت از سه پنجره نقل و انتقالاتی و در صورتی که عدم‌پرداخت پول ادامه یابد، پرونده به کمیته انضباطی ارجاع داده خواهد شد. باشگاه برای این منظور کمتر از دو ماه دیگر فرصت دارد.


شنیده ها حکایت ازآن دارد که باشگاه پرسپولیس مجبور است برای بسته نشدن 3 پنجره نقل و انتقالاتی خود به هرشکل ممکن طلب سنگین ماریو بودیمیر را پرداخت کند.


یکی ازاین راهکارها با توجه به تحریم بانک های ایرانی، پرداخت پول طلب مهاجم کروات از محل درآمدهای پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیاست.

شاید بپرسید این پاداش چقدراست؟


پاداشی که به نماینده کشورمان به دلیل صعود به فینال تعلق می‌گیرد دو میلیون و هشتصدو بیست‌هزار دلار است.


دو میلیون آن برای حضور در فینال و مابقی برای بردهای قبل از این تیم برای رسیدن به این مرحله است.


ازآنجایی که زمان رسیدن حکم برانکو مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به پایان نرسیده بود باشگاه پرسپولیس برای پرداخت طلب 800 هزار دلاری مربی سابق خود نمی توانست روی پاداش آسیایی خود حساب کند اما در مورد پرونده گابریل کالدرون و ماریو بودمیر کروات داستان فرفق می کند.


شنیدیم زمزمه ها درخصوص پرداخت طلب ماریو بودیمیر ازمحل پاداش آسیایی مورد اعتراض بازیکنان پرسپولیس قرارگرفته است.


شاگردان یحیی گل محمدی می گویند: " چرا باید پاداش زحمتی که ما کشیدیم و به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسیدیم به یک مهاجم بی کیفیت خارجی برسد؟!"


البته همان طور که نوشتیم با توجه به تحریم های موجود دست مدیران باشگاه پرسپولیس بسته است.


مدیران باشگاه پرسپولیس چاره ای ندارند که مطالبات بودیمیرو احتمالا گابریل کالدرون را ازمحل پاداش آسیایی تیم پرداخت کنند چون راه دیگری وجود ندارد!


منبع: خبرورزشی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها