کد خبر: 455293
|
۱۳۹۹/۱۰/۰۹ ۱۵:۴۴:۰۵
| |

موسوی، فرمانده کل ارتش:

ملت ایران جایی که نیاز باشد ولایتمداری خود را نشان می‌دهد

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: مردم با حضور حماسی خود بصیرت، ولایتمداری و بینش به معنای واقعی خود را به جهانیان و فتنه‌گران نشان دادند و با صدای بلند اعلام کردند که به پای ولایت و آرمان‌های خود ایستاده‌ایم و هرگز این ترفندهای دشمن بر ملت بزرگ ایران تاثیر نخواهد داشت.

ملت ایران جایی که نیاز باشد ولایتمداری خود را نشان می‌دهد
کد خبر: 455293
|
۱۳۹۹/۱۰/۰۹ ۱۵:۴۴:۰۵

اعتمادآنلاین| فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه مردم در حماسه نهم دی ماه بصیرت خود را به جهانیان و فتنه‌گران نشان دادند، گفت: ملت ایران دشمنی دشمنان را به خوبی درک می‌کنند و تحت تاثیر عملیات روانی و ترفندهای آنها قرار نمی‌گیرند.

امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی، سه‌شنبه در حاشیه نخستین دوره رقابت‌های نظامی جام سپهبدهای اخلاص که به میزبانی فرماندهی ارشد نظامی ارتش در منطقه فارس و کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، افزود: دشمنان به خیال خود مدت‌ها فتنه 88 را طراحی کرده بودند تا بتوانند یک شکاف و تزلزلی در بین ملت ایران ایجاد کنند، اما تک تک آحاد ملت بصیرت و ولایتمداری خود را در آن روز نشان دادند و به خیابان‌ها آمدند.


وی ادامه داد: مردم با حضور حماسی خود بصیرت، ولایتمداری و بینش به معنای واقعی خود را به جهانیان و فتنه‌گران نشان دادند و با صدای بلند اعلام کردند که به پای ولایت و آرمان‌های خود ایستاده‌ایم و هرگز این ترفندهای دشمن بر ملت بزرگ ایران تاثیر نخواهد داشت.
فرمانده کل ارتش با بیان اینکه ملت ایران دشمنی دشمنان را به خوبی درک می‌کند و تحت تاثیر عملیات روانی و ترفندهای آن‌ها قرار نمی‌گیرد، بیان کرد: ملت ایران آن جایی که نیاز باشد ولایتمداری خود را نشان می‌دهد و روز 9 دی الگوی دوباره‌ای برای جهانیان شد که وقتی یک ملتی در برابر دشمن قرار می‌گیرد چگونه از آرمان‌های خود دفاع می‌کند و پای ارزش‌ها می‌ایستد.


امیر سرلشکر موسوی همچنین با اشاره به پیام برگزاری رقابت‌های نظامی جام سپهبدهای اخلاص افزود: سربازان ارتش جمهوری اسلامی ایران برای اجرای هرچه بهتر ماموریت‌های خود روز به روز برای افزایش مهارت‌ها و شایستگی‌های رزمی تلاش می‌کنند و به هیچ حدی بسنده نمی‌کنند.


وی ادامه داد: امروز منطقه فارس میزبان برندگان نهایی رقابت‌های نظامی و مهارت شایستگی کل نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران است و برگزاری این مسابقه‌ها کار بسیار ارزنده‌ای در نیروی زمینی است زیرا مهارت و شایستگی رزمی یکی از مهمترین ویژگی‌هاست برای فعالان در این حوزه است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها