حمله هواداران پرسپولیس به جواد نکونام / برای استقلال دلبری می‌کند

پرسپولیسی‌ها می‌گویند تنها دلیلی که نکونام به جای انتقاد از سازمان لیگ، نام پرسپولیس را به زبان آورده، همین است که زمینه‌های حضور در استقلال را بچیند و نزد طرفداران تیم آبی‌پوش پایتخت دلبری کند!

حمله هواداران پرسپولیس به جواد نکونام / برای استقلال دلبری می‌کند
کد خبر: 455342
|
۱۳۹۹/۱۰/۱۰ ۰۸:۱۲:۰۰

اعتمادآنلاین| جواد نکونام یکی از افرادی بود که به برنامه‌ریزی لیگ برتر اعتراض داشت. البته در نگاه کلی می‌توان به سرمربی فولاد خوزستان حق داد زیرا در برنامه جدید لیگ، تیمش باید در شرایط فعلی سه بازی پشت‌سر هم در تبریز، اصفهان و تهران و در خارج از خانه داشته باشد. حداقل دو دیدار از این سه بازی، سخت و سرنوشت‌ساز در راه قهرمانی است. آنها همچنین باید برای حضور در پلی‌آف آسیا هم آماده شوند که برنامه فشرده‌ای برای فولاد می‌سازد. نکونام یکی از منتقدان اصلی برنامه‌ریزی فعلی لیگ برتر است. او در مصاحبه رادیویی خود علیه ارکان اصلی تصمیم‌ساز در سازمان لیگ این‌طور عنوان داشته که همه تیم‌ها متضرر می‌شوند غیر از پرسپولیس. این حرف‌ها اما در فضای مجازی شکل دیگری به خود گرفت و هواداران پرسپولیس در راستای حمایت از تیم‌شان، نکونام را هدف انتقادات قرار دادند و به سرمربی فولاد تاختند.

آنها اعتقاد دارند جواد نکونام تلاش زیادی می‌کند تا در آینده هدایت استقلال را به دست بگیرد. اتفاقاً رابطه فکری و نکونام پس از اتفاقات پایان بازی فولاد و استقلال بد است تا حدی که شایعاتی در خصوص شکایت نکونام بابت ادبیات زننده سرمربی استقلال به گوش می‌رسید. از سوی دیگر، طرفداران استقلال معتقدند نکونام را باید یکی از گزینه‌های همیشگی حضور روی نیمکت استقلال در سال‌های آتی قلمداد کرد و چه‌بسا اگر در همین فصل اتفاقات عجیبی رخ نمی‌داد، نکونام سرمربی استقلال می‌شد. حالا پرسپولیسی‌ها می‌گویند تنها دلیلی که نکونام به جای انتقاد از سازمان لیگ، نام پرسپولیس را به زبان آورده، همین است که زمینه‌های حضور در استقلال را بچیند و نزد طرفداران تیم آبی‌پوش پایتخت دلبری کند!

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها