کد خبر: 455605
|
۱۳۹۹/۱۰/۱۱ ۰۸:۱۸:۵۰
| |

نماینده پیشین مجلس:

اتهام‌زنی تندروها، کشور را به زمان احمدی‌نژاد می‌رساند

جلال جلالی‌زاده، نماینده پیشین مجلس گفت: افرادی که تصور می‌کنند با گرفتن تریبون مجلس و شعار دادن، همه مشکلات کشور حل می‌شود، در اشتباه‌ هستند.

اتهام‌زنی تندروها، کشور را به زمان احمدی‌نژاد می‌رساند
کد خبر: 455605
|
۱۳۹۹/۱۰/۱۱ ۰۸:۱۸:۵۰

اعتمادآنلاین| جلال جلالی زاده، فعال سیاسی اصلاح طلب، در مورد حرف ها و هشدارهای اخیر رئیس جمهور در رابطه با ایجاد دو قطبی در کشور گفت: در شرایط فعلی، افرادی که سعی در افزایش اختلافات دارند و همه تقصیرات را به گردن یک جناح می‌اندازند، مرتکب بزرگترین اشتباه میشوند، زیرا مشکلات موجود، تقصیر کسانی است که همه قدرت موجود را به قبضه خود درآورده‌اند.

او افزود: مشکلات کل کشور، تنها مخصوص قوه مجریه نیست بلکه به همه نهادهای فعال در عرصه اقتصاد، فرهنگ و ... بازمی‌گردد. بنابراین، افرادی که تصور می‌کنند با گرفتن تریبون مجلس و شعار دادن، همه مشکلات کشور حل می‌شود، در اشتباه‌ هستند و بدترین بلا را سر ملت می آورند، زیرا تنها عاملی که مشکلات کشور را حل می‌کند، برخورد عقلانی با مسائل داخلی و خارجی است.

این نماینده پیشین مجلس تصریح کرد: بحثی که کشور ما به ان نیاز دارد، تعقل، تدبر و تفکر درباره آینده کشور است. زیرا فصای ظاهری جامعه به همه نهادهای کشور بازمی‌گردد و حل این موارد، تنها با شعار دادن و متهم کردن یک جناح و دولت حل نخواهد شد.

او تاکید کرد: امروز کشور نیاز به مرد عمل، تساهل و گشایش در امور دارد؛ افرادی که با دید وسیع و فکر باز با مشارکت با همه نهادها برای حل مشکلات کشور راه درست را می‌روند. در غیر این صورت اتهام زدن و استفاده از چنین ادبیاتی، وضع را به زمان احمدی‌نژاد می‌کشاند.

منبع: برنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها