زیدان و مادرید در انتظار اشتباه اتلتیکو

اتلتیکومادرید با دو بازی کمتر و دو امتیاز بیشتر از رئال مادرید صدرنشین لالیگا است. سرمربی فرانسوی در این رابطه اظهار کرد: بله این تیم خطا نمی کند اما لالیگاخیلی طولانی است و هنوز بازی های زیادی باقی مانده است.

زیدان و مادرید در انتظار اشتباه اتلتیکو
کد خبر: 455636
|
۱۳۹۹/۱۰/۱۱ ۰۹:۴۲:۵۹

اعتمادآنلاین| رئال مادرید بامداد پنجشنبه در هفته شانزدهم لالیگا به تساوی یک بر یک مقابل الچه دست یافت. زین الدین زیدان پس از بازی گفت: احساس خوبی ندارم. موقعیت گل داشتیم اما زمانی که دروازه‌تان را باز می کنند به عقب برمی گردی و شرایط خیلی سخت می شود. پیش از این که گلی دریافت کنیم فرصت گلزنی داشتیم. گل دوم را به ثمر نرساندیم. فوتبال این چنین است.

سرمربی رئال مادرید در ادامه اظهار کرد: می دانستیم سه امتیاز مهم در یک زمین سخت را پیش رو داریم اما در نیمه اول باید دومین گل را به ثمر می رساندیم. این گل موجب می شد راحت تر کار کنیم. ما بد نبودیم. باید ادامه دهیم. دو امتیاز از دست دادیم با این حال باید ادامه دهیم.

اتلتیکومادرید با دو بازی کمتر و دو امتیاز بیشتر از رئال مادرید صدرنشین لالیگا است. سرمربی فرانسوی در این رابطه اظهار کرد: بله این تیم خطا نمی کند اما لالیگاخیلی طولانی است و هنوز بازی های زیادی باقی مانده است. همه تیم ها امتیاز از دست می دهند. باید کار خود را ادامه دهیم، بجنگیم و ممکن است امتیازهایی از دست بدهیم اما باید ادامه بدهیم. بازی های خوب زیادی دیده ایم که با نتایج خوبی همراه شدند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها