کد خبر: 455902
|
۱۳۹۹/۱۰/۱۲ ۱۴:۴۰:۴۲
| |

امیرعبداللهیان، دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین‌الملل:

صهیونیسم جایی در آینده منطقه نخواهد داشت

دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین‌الملل با بیان اینکه بی‌تردید دستاوردهای سردار سلیمانی عزیز و سربازان بدون مرز نیروی قدس، امنیت پایدار را در ایران عزیز و منطقه رقم زده است که قابل مشاهده است، گفت: این حواشی چیزی را تغییر نخواهد داد. صهیونیسم جایی در آینده منطقه نخواهد داشت.

صهیونیسم جایی در آینده منطقه نخواهد داشت
کد خبر: 455902
|
۱۳۹۹/۱۰/۱۲ ۱۴:۴۰:۴۲

اعتمادآنلاین| دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین‌الملل گفت: دستاوردهای سردار سلیمانی عزیز و سربازان بدون مرز نیروی قدس، امنیت پایدار را در ایران و منطقه رقم زده است.


حسین امیرعبداللهیان دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین‌الملل با اشاره به تحریف سخنان وی پیرامون سردار سلیمانی، گفت: اخیراً در مورد رابطه روحی و معنوی همرزمان شهید سلیمانی با سردار خاطره‌ای را نقل کرده‌ام که سایت‌های وابسته صهیونیستی و ضدانقلاب خارج‌نشین با تغییر دادن و وارونه جلوه دادن اصل موضوع، به دنبال فضاسازی و تله روانی-رسانه‌ای هستند و متاسفانه برخی افراد در داخل نیز عین دستکاری صهیونیست‌ها، متن را بازتاب داده‌اند.

وی با بیان اینکه بی‌تردید دستاوردهای سردار سلیمانی عزیز و سربازان بدون مرز نیروی قدس، امنیت پایدار را در ایران عزیز و منطقه رقم زده است که قابل مشاهده است، تصریح کرد: این حواشی چیزی را تغییر نخواهد داد. صهیونیسم جایی در آینده منطقه نخواهد داشت.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها