کد خبر: 455926
|
۱۳۹۹/۱۰/۱۲ ۱۵:۴۱:۳۷
| |

انصارالله:

در سال 2021 یک غافلگیری برای دشمن در نظر گرفته‌ایم

رئیس سازمان اطلاعات و شناسایی دولت نجات ملی یمن وابسته به جنبش انصارالله در سخنانی گفت که یک غافلگیری برای دشمن در سال 2021 داریم که نتایج آن به مراتب بهتر از نتایج سال 2020 خواهد بود.

در سال 2021 یک غافلگیری برای دشمن در نظر گرفته‌ایم
کد خبر: 455926
|
۱۳۹۹/۱۰/۱۲ ۱۵:۴۱:۳۷

اعتمادآنلاین| رئیس سازمان اطلاعات و شناسایی دولت نجات ملی یمن وابسته به جنبش انصارالله در سخنانی گفت که نیروهای یمن در سال 2021 برای دشمن یک غافلگیری اطلاعاتی دارند.

رئیس سازمان اطلاعات و شناسایی دولت نجات ملی یمن وابسته به جنبش انصارالله در سخنانی گفت که نیروهای یمن در سال 2021 برای دشمن یک غافلگیری اطلاعاتی دارند.

عبدالله یحیی الحاکم، رئیس سازمان اطلاعات و شناسایی دولت نجات ملی یمن وابسته به جنبش انصارالله در گفت‌وگو با شبکه المسیره از یک عملیات اطلاعاتی پیشگیرانه در سطح خارجی و داخلی علیه دشمن (ائتلاف متجاوز عربی به سرکردگی عربستان سعودی) خبر داد.

وی در این باره گفت: یک غافلگیری برای دشمن در سال 2021 داریم که نتایج آن به مراتب بهتر از نتایج سال 2020 خواهد بود.

الحاکم تصریح کرد: نفوذ در مناطق تحت کنترل متجاوزان و عناصر وابسته به آنها ضعف جبهه دشمن و شکننده بودن ساختار دفاعی آن را تأیید می‌کند و رصد دشمن به رسیدن و نفوذ ما به اتاق‌های عملیاتی آنها کمک کرد.

وی افزود: فرماندهان میدانی وجود دارند که با هماهنگی با ما در چندین محور دشمن فعالیت می‌کنند.

رئیس سازمان اطلاعات و شناسایی دولت نجات ملی یمن ادامه داد: نیروهای انصارالله در جریان عملیات «بنیان مرصوص» موفق به نفوذ به صف دشمن شدند. سال 2020 با دستاوردهای مهم و زیادی در مناطق شمالی، شرقی و غربی همراه بود.

منبع: انتخاب

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها