کد خبر: 456142
|
۱۳۹۹/۱۰/۱۳ ۱۴:۵۵:۰۰
| |

ویروس کرونا باشگاه تاتنهام را شرمسار کرد

باشگاه تاتنهام، از سه بازیکن خود برای نقض قوانین ویروس کرونا با شرکت در یک مهمانی در ایام کریسمس انتقاد کرده است.

ویروس کرونا باشگاه تاتنهام را شرمسار کرد
کد خبر: 456142
|
۱۳۹۹/۱۰/۱۳ ۱۴:۵۵:۰۰

اعتمادآنلاین| باشگاه تاتنهام، از سه بازیکن خود به خاطر شرکت در یک مهمانی در ایام کریسمس و جشن های سال نو میلادی، انتقاد کرده است.

به گزارش « اعتمادآنلاین » و به نقل از بی بی سی اسپورت، بعد از پایان سال 2020 و آغاز سال جدید میلادی، تصاویری در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که اریک لاملا، سرخیو رگیلون و جیووانی لو سلسو، را در یک مهمانی سال نو، نشان می‌داد. اتفاقیکه باعث حواشی زیادی برای باشگاه تاتنهام شد.

بعد از شیوع ویروس جدید کرونا در بریتانیا، دولت این کشور قوانین سختگیرانه‌ای را برای تجمع مردم در شب سال نو میلادی در نظر گرفته بود؛ اما بازیکنان تاتنهام این قوانین را نقض کردند.

حضور بازیکنان تاتنهام در مهمانی شب سال نو با واکنش این باشگاه لندنی، همراه بود. این باشگاه درباره حضور سه بازیکن خودش در یک جشن سال نو، نوشت: «ما بسیار ناامید هستیم.»

حضور 3 بازیکن تاتهام در یک مهمانی سال نو، در حالی رخ داده است که لیگ برتر جزیره درگیر نوع جدید کووید 19 شده است. هفته گذشته، تست کرونای 5 بازیکن منچسترسیتی مثبت شد. اتفاقی که باعث شد تا دیدار این تیم برابر اورتون لغو شود.

این اتفاق باعث شد تا تعدادی از باشگاه‌ها و مربیان آنها از سازمان لیگ برتر انگلیس خواسته‌اند تا دیدارهای لیگ برتر به تعویق بیفتد. درخواستی که با مخالفت مدیران فوتبال انگلیس رو به رو شده است.

هرچند دیدا‌رهای لیگ برتر لغو نشده اما فشار باشگاه‌ها به سازمان لیگ انگلیس، برای تعلیق لیگ برتر، همچنان ادامه دارد. بعد از این رفتار بازیکنان تیم تاتنهام باید منتظر ماند و دید مدیران این باشگاه و برگزار کننده‌های لیگ برتر چه جریمه‌ای برای این بازیکنان خاطی در نظر می‌گیرند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها