اکران آنلاین «جمشیدیه» به پایان رسید/ فروش بیش از 600 میلیون

فیلم سینمایی «جمشیدیه» به کارگردانی یلدا جبلی، با فروشی بیش از 635 میلیون به کار خود در اکران آنلاین فیلیمو و نماوا پایان داد.

اکران آنلاین «جمشیدیه» به پایان رسید/ فروش بیش از 600 میلیون
کد خبر: 456159
|
۱۳۹۹/۱۰/۱۳ ۱۶:۱۷:۲۱

اعتمادآنلاین| فیلم سینمایی «جمشیدیه» به کارگردانی یلدا جبلی در ژانر خانوادگی-اجتماعی از یازدهم آذر ماه 1399 وارد چرخه اکران آنلاین شد و با گذشت 30 روز از اکران آنلاین با فروش 31 هزار و 764 بلیت به پایان اکران آنلاین رسید.

دومین فیلم بلند سینمایی جبلی، روایت زندگی ترانه و امیر، زن و شوهر 34 و 37 ساله‌ای است که درست در شب تولد امیر درگیر یک حادثه می‌شوند و برای کشف حقایق نهفته در دل این حادثه، وارد مسیر پیچیده‌ای می‌شوند که هر چه بیشتر در آن پیش می‌روند، امکان بازگشتشان کم و کمتر می‌شود.

این فیلم توانست به فروش 635 میلیون و 280 هزار تومان دست پیدا کند و از لحاظ جدول فروش فیلیمو و نماوا جایگاه سیزدهم فروش اکران آنلاین را به خود اختصاص داد.

سارا بهرامی، حامد کمیلی، پانته آ پناهی‌ها، سعید چنگیزیان، ستاره پسیانی، ندا جبرائیلی، شادی کرم رودی، محمد ولی زادگان، کاوه کاتب، حمیرا نونهالی، لیلی فرهادپور، غلامرضا کیایی نژاد، حسین دالمن با حضور کیومرث پوراحمد، بهرام عظیمی و بهرنگ تنکابنی از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم بازی می‌کنند.

«جمشیدیه» در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر نمایش داده شده است و از فردا چهاردهم دی 1399 وارد شبکه نمایش خانگی می‌شود.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها