وعده پوچتینو به هواداران پاری‌سن‌ژرمن

سرمربی جدید پاری سن ژرمن به هواداران این تیم قول بازی هجومی و زیبا را داد.

وعده پوچتینو به هواداران پاری‌سن‌ژرمن
کد خبر: 456197
|
۱۳۹۹/۱۰/۱۴ ۰۷:۴۲:۰۰

اعتمادآنلاین| سرانجام باشگاه پاری سن ژرمن نام سرمربی جدید خود را اعلام کرد. مائوریتسیو پوچتینو، مربی آرژانتینی به عنوان سرمربی جدید پاری سن ژرمن انتخاب شد تا جایگزین توماس توخل شود. او به هواداران پاری سن ژرمن قول داد که تیم محبوب آنها بازی هجومی و زیبا را به نمایش بگذارد.

پوچتینو گفت: هواداران پاری سن ژرمن دوست دارند که تیم بازی هجومی و درگیرانه را به نمایش بگذارد و من به آنها چنین قولی خواهم داد. برای من افتخار بزرگی است که هدایت پاری سن ژرمن را برعهده بگیرم.

او ادامه داد: از سران باشگاه که به من اعتماد کردند تشکر می کنم. پاری سن ژرمن همواره جایگاه خاصی در قلب من داشته است. من خاطرات بسیار شیرینی از تیم دارم. من در حالی به باشگاه سابق خود برگشته ام که انگیزه بسیار بالایی دارم. آماده‌ام که کار خود را آغاز کنم و شور و هیجان بسیار بالایی دارم. تیم هم شرایط بسیار خوبی دارد.

پوچتینو در پایان گفت: پاری سن ژرمن با بازیکنان بسیار خوب و امکانات مناسبی که دارد آماده رقابت در هر جامی است. می خواهیم بهترین فوتبال را به نمایش بگذاریم.

قرارداد پوچتینو با پاری سن ژرمن یک فصل و نیم است.این تیم در لیگ فرانسه با یک امتیاز اختلاف نسبت به لیون در رده دوم است و در لیگ قهرمانان اروپا هم به مرحله حذفی صعود کرده است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها