کد خبر: 456198
|
۱۳۹۹/۱۰/۱۴ ۰۷:۴۵:۳۶
| |

ثبت 2100 فوتی و 232 هزار مبتلای جدید در آمریکا

بررسی‌های آماری از آمریکا نشان می‌دهد که شمار مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور طی یک روز گذشته حدود 232 هزار نفر افزایش داشته است.

ثبت 2100 فوتی و 232 هزار مبتلای جدید در آمریکا
کد خبر: 456198
|
۱۳۹۹/۱۰/۱۴ ۰۷:۴۵:۳۶

اعتمادآنلاین| شمار کل مبتلایان به ویروس «کووید19» در ایالات متحده، در آستانه 21 میلیونی شدن قرار گرفته است.

برآوردهای وبگاه آماری «وُرلداُمتر» نشان می‌دهد طی بیست‌وچهار ساعت گذشته از تمام ایالت‌های آمریکا به صورت مجموع 232,227 مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا گزارش شده است.

بر این اساس، طی یک روز گذشته نیز 2,107 آمریکایی بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده‌اند که نسبت به روز گذشته مقداری کاهش داشته است.

بدین ترتیب، شمار کل مبتلایان به ویروس کووید19 در آمریکا به 20,904,701 نفر و تعداد قربانیان بر اثر این بیماری به 358,682 تن افزایش یافت.

شبکه «سی‌ان‌ان» چند روز پیش گزارش داده بود، رقم دویست‌وپنجاه هزار قربانی کرونا آنهم طی فقط ده ماه در ایالات متحده، از تعداد فوتی‌های سالانه در این کشور بر اثر موارد مختلف (سوانح رانندگی، بیماری، خودکشی و غیره) بیشتر است.

به نوشته خبرگزاری «آسوشیتدپرس»، فرماندار ایالت کالیفرنیا بامداد پنجشنبه خبر داد دومین مورد ابتلا به سویه جدید ویروس کووید19 که به کرونای انگلیسی معروف شده، در این ایالت رخ داده است.

این در حالی است که روز قبل از آن نیز فرماندار ایالت کلرادو اعلام کرده بود اولین مورد ابتلا به کرونای انگلیسی، در این ایالت شناسایی شده است.

از سوی دیگر، بیمارستان‌های کالیفرنیای آمریکا در حالی با کمبود تجهیزات و خدمه مواجه است که احتمال می‌رود تعطیلات کریسمس موج جدیدی از بیماران را به سمت این مراکز روانه کند.

نمودار ابتلا و تلفات ویروس کرونا در حالی شیب صعودی تندی به خود گرفته که تعداد کسانی که در جهان به این بیماری مبتلا شدند در آستانه 85 میلیونی شدن است.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها