کد خبر: 456265
|
۱۳۹۹/۱۰/۱۴ ۱۰:۳۸:۰۰
| |

محمدرضا نقدی، معاون هماهنگ‌کننده سپاه مطرح کرد:

در 30 سال گذشته 17 میلیارد دلار در منطقه هزینه کرده‌ایم / نحوه انتقام سخت ایران از آمران و عاملان ترور سردار سلیمانی

معاون هماهنگ‌کننده سپاه درباره نحوه انتقام سخت ایران از آمران و عاملان ترور سردار سلیمانی گفت: این جنایت به قدری بزرگ است که با یک یا دو ضربه از بین نمی‌رود و مقابله و انتقام حقیقی؛ محو رژیم صهیونیستی و اخراج نیرو‌های آمریکایی از منطقه است که این نیز قطعا محقق خواهد شد.

در 30 سال گذشته 17 میلیارد دلار در منطقه هزینه کرده‌ایم / نحوه انتقام سخت ایران از آمران و عاملان ترور سردار سلیمانی
کد خبر: 456265
|
۱۳۹۹/۱۰/۱۴ ۱۰:۳۸:۰۰

اعتمادآنلاین| معاون هماهنگ‌کننده سپاه گفت: انتقامِ خون سردار سلیمانی محو رژیم صهیونیستی و اخراج نیرو‌های آمریکایی از منطقه است که این نیز قطعا محقق خواهد شد.

سردار سرتیپ بسیجی محمدرضا نقدی، معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درباره ویژگی‌های شاخص شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: او همان طور که خودش می‌گفت، سرباز بود و بارها هم گفته بود که بر روی قبرم بنویسید سرباز ولایت. مردمی بودن حاج قاسم نیز از اطاعت او از ولایت نشات می‌گیرد.

وی در پاسخ به سوالی درباره نحوه انتقام سخت ایران از آمران و عاملان ترور سردار سلیمانی اظهار کرد: این جنایت به قدری بزرگ است که با یک یا دو ضربه از بین نمی‌رود و مقابله و انتقام حقیقی؛ محو رژیم صهیونیستی و اخراج نیرو‌های آمریکایی از منطقه است که این نیز قطعا محقق خواهد شد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه ادامه داد: جوانان مومن منطقه در کشور‌های لبنان، سوریه و عراق مصمم هستند تا این کار را حتما انجام دهند و شما در آینده نزدیک شاهد اخراج ارتش آمریکا از منطقه اسلامی و محو رژیم صهیونیستی خواهید بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها