کد خبر: 456302
|
۱۳۹۹/۱۰/۱۴ ۱۱:۵۷:۵۹
| |

«مکتب سلیمانی» افتتاح شد

همزمان با اولین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی، نمایشگاه عکس «مکتب سلیمانی» در گالری هنرهای معاصر جزیره کیش آغاز به کار کرد.

«مکتب سلیمانی» افتتاح شد
کد خبر: 456302
|
۱۳۹۹/۱۰/۱۴ ۱۱:۵۷:۵۹

اعتمادآنلاین| نمایشگاه عکس «مکتب سلیمانی» که شامل 7 مجموعه عکس از 10 عکاس ایرانی است روز گذشته 13 دی ماه افتتاح شد که تا روز 12 بهمن برای دیدار عموم برپاست.

عباس میرهاشمی دبیر و کیوریتور این نمایشگاه در آئین گشایش این رویداد گفت: عکس‌ها سند ماندگار دوره‌های تاریخی و رویدادهای روزگار ما هستند. برای این رویداد هنری همکاری بین اداره کل هنرهای تجسمی و سازمان منطقه آزاد کیش منشأ خیر شد تا عکس‌هایی از تشییع پیکر سردار و همین طور 2 مجموعه از نبردهای سوریه و عراق روی دیوار برود و مردم این عکس‌ها را ببینند.

سعید پورعلی معاون فرهنگی و اجتماعی منطقه آزاد کیش نیز با خواندن بخشی از وصیت نامه شهید سردار قاسم سلیمانی بیان کرد: بسیار خوشحالیم که این رویداد در کیش برگزار می‌شود و توانسته‌ایم با این نمایشگاه به سردار ادای دین کنیم و قدرشناسی مردم ایران را ثبت کنیم.

عکاسان این مجموعه نیز در این آئین گشایش حضور داشتند.

عکس‌های این نمایشگاه عبارتند از مجموعه عکس‌هایی از نبردهای تحت فرماندهی سردار سلیمانی در سوریه از حسین مرصادی، مجموعه عکس‌هایی از نبردهای تحت فرماندهی سردار سلیمانی در عراق از حسن قائدی، مجموعه عکس‌های تشییع سردار شهید سلیمانی در اهواز از مرتضی جابریان، مجموعه عکس های ورود شهدای بزرگوار به فرودگاه اهواز از مدیار شجاعی‌فر، مجموعه عکس های تشییع شهیدان در تهران از محمد محسنی‌فر، مجموعه عکس‌های طواف پیکرهای شهدا و تشییع ایشان در قم از محسن کرمعلی، مجموعه عکس های تشییع شهدا در کرمان از حامد ملک پور، مجموعه های عکس‌های خاکسپاری شهدای بزرگوار در کرمان از عرفان کوچاری، مجموعه عکس‌های تشییع شهدا در مشهد از وحید بیات و مجموعه عکس های طواف پیکرهای شهدا در حرم رضوی از محمدجواد مشهدی.

نمایشگاه عکس «مکتب سلیمانی» با همکاری مؤسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر و سازمان منطقه آزاد کیش و حمایت اداره کل هنرهای تجسمی از 13 دی ماه تا 12 بهمن ماه در گالری هنر معاصر کیش نمایش داده خواهد شد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها