رشید مظاهری به دربی تهران می‌رسد

با توجه به اینکه دربی پایتخت در پیش بود و هر اقدامی توسط فدراسیون صورت بگیرد، می‌تواند فوق‌العاده خبرساز می‌شود، پرونده رشید مظاهری پس از پایان جدال دوشنبه هفته  آینده بررسی خواهد شد.

رشید مظاهری به دربی تهران می‌رسد
کد خبر: 456653
|
۱۳۹۹/۱۰/۱۶ ۰۹:۱۷:۱۸

اعتمادآنلاین| حدوداً 45 روز پیش بود که خبر محرومیت دو جلسه‌ای محمدرشید مظاهری بابت انتشار مطلبی در فضای مجازی (اتفاقی که در تابستان امسال رخ داده بود) سروصدای بسیار زیادی راه انداخت و موجب نگرانی هواداران استقلال شد. البته مقامات باشگاه بلافاصله وارد عمل شدند و هماهنگی‌ها و حقوقی لازم را صورت دادند تا رشید نسبت به حکم صادر شده اعتراض کند. اتفاقی که رخ داد و پروسه در مرحله تجدیدنظر قرار گرفت. از آن زمان به بعد شایعات زیادی پیرامون حکم جدید در مورد سنگربان ملی‌پوش استقلال و حتی احتمال محروم شدن این بازیکن از دربی پایتخت نیز بر سر زبان‌ها افتاد ولی به نظر می‌رسد استقلالی‌ها می‌توانند بدون هیچ مشکلی از دروازه‌بان آماده این روزهای خود استفاده کنند. در همین رابطه روز گذشته اطلاعات جدیدتری به دست‌مان رسید.

اسباب‌کشی کمیته


از قرار معلوم، محل اسکان کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در حال تغییر است و اسباب‌کشی این کمیته در بحث محمدرشید مظاهری نیز می‌تواند مؤثر باشد. این‌طور که پیداست کمیته اخلاق به محل جدیدی منتقل می‌شود و همین نقل و انتقال برای مدت کوتاهی روند رسیدگی به پرونده‌ها را کند می‌کند چون باید تمام پرونده‌ها و کامپیوترها در محل جدید استقرار پیدا کنند و پس از آن کار به روال گذشته بازگردد. البته استقلالی‌ها نیز لایحه دفاعیه کاملی در اختیار گذاشته‌اند تا به موجب آن بررسی‌های لازم صورت بگیرد و در نهایت حکم نهایی صادر شود. برخی از مقامات باشگاه معتقدند قضیه ختم به خیر خواهد شد و خطر بزرگی مظاهری را تهدید نمی‌کند.

احضار پس از دربی


در همین خصوص اما پیش از ظهر دیروز شایعه نیز در فدراسیون فوتبال شنیده می‌شد. براساس این شایعه، با توجه به اینکه دربی پایتخت در پیش بود و هر اقدامی توسط فدراسیون صورت بگیرد، می‌تواند فوق‌العاده خبرساز می‌شود، پرونده رشید مظاهری پس از پایان جدال دوشنبه هفته آینده بررسی خواهد شد و حتی احتمال دارد خود این دروازه‌بان نیز بابت متنی که تابستان امسال در فضای مجازی منتشر کرد، احضار شده و توضیحات او شنیده شود. به هر حال اگر این اتفاق رخ بدهد و حتی مظاهری محروم هم بشود، با توجه به سپری شدن جدال سنتی پایتخت قطعاً بازتاب کمتری داشته و اعتراض استقلالی‌ها نیز آرام‌تر خواهد بود.

شکایت تراکتور


نکته حائز اهمیت در مورد محمدرشید مظاهری اینکه غیر از داستان کمیته اخلاق، هنوز بابت شکایت باشگاه تراکتور نیز درگیری دارد. پس از استقلالی شدن مظاهری، باشگاه تراکتور این انتقال را غیرقانونی تلقی کرده و از او شکایت کرد. البته رأی دادگاه اول به نفع مظاهری صادر شد ولی تراکتوری‌ها درخواست تشکیل نظر دادند و حالا همه منتظرند تا تکلیف رأی دوم پیرامون سنگربان ثابت استقلال مشخص شود.


منبع: خبرورزشی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها