رئیس شورای شهر تهران:

مدیران با پایان دادن به تخریب یکدیگر زمینه حل مشکلات را فراهم کنند

محسن هاشمی، رئیس شورای شهر تهران با اشاره به چهارمین سالگرد درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی اظهار کرد: هاشمی شخصیتی بود که در این شرایط سخت جامعه، فقدان ایشان بیشتر احساس می شود.

مدیران با پایان دادن به تخریب یکدیگر زمینه حل مشکلات را فراهم کنند
کد خبر: 456672
|
۱۳۹۹/۱۰/۱۶ ۰۹:۵۴:۱۲

اعتمادآنلاین| محسن هاشمی، رئیس شورای شهر تهران صبح امروز در ابتدای جلسه شورای شهر تهران با اشاره به سالگرد تشییع سردار سلیمانی در کرمان و جان باختن شماری از هموطنان در حاشیه این مراسم را به خانواده این افراد تسلیت گفت . وی همچنین سالروز حادثه هواپیمای اکراین که با هدف گیری اشتباه موجب جان باختن 176 مسافر این پرواز شد را گرامی داشت و برای بازماندگان شهدا صبر آرزو کرد.

وی با بیان اینکه انتظار افکار عمومی از رسانه ملی و سایر دستگاههای مسئول در این حوادث آن است که با انعکاس گرامیداشت و پیگیری ابعاد مختلف این دو حادثه از تلقی احساس بی تفاوتی در مسئولان نسبت به قربانیان این حوادث و بازماندگانشان جلوگیری کنند، تصریح کرد: آمادگی مدیریت شهری برای این گرامیداشت را، بخصوص در مورد قربانیان سانحه پرواز اکراین که محل وقوع آن نیز در حومه تهران است، اعلام می کنیم.

هاشمی با اشاره به چهارمین سالگرد درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی اظهار کرد: هاشمی شخصیتی بود که در این شرایط سخت جامعه، فقدان ایشان بیشتر احساس می شود.

به گفته رییس شورای شهر تهران، وجود ایثار و فداکاری در رفتار و تصمیم گیری مسئولان موجب می شود که با پایان دادن به لجبازی و خودتحریمی و سنگ اندازی و تخریب یکدیگر، زمینه برای حل مشکلات جامعه فراهم شود. در این شرایط یک مقاومت عقلانی در برابر یکجانبه گرایی و بدعهدی های بیگانگان نیز با حمایت مردم و وحدت جامعه همراه می شود.

وی ادامه داد: شاید علت تداوم تخریب و هتاکی نسبت به آیت الله هاشمی رفسنجانی، با وجود گذشت چهار سال از رحلت ایشان نیز همین نگرانی افراطیون از گرایش جامعه به نگرش و تفکر هاشمی است که با تاکید بر میانه گرایی، افراط و تفریط را به زیان جامعه و برخلاف مصالح انقلاب و اسلام می دانستند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها