سعید آذری:

فوتبال برای امثال «علی کریمی» است

سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: اگر کریمی به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شود من تمام قد کنار او هستم و از او حمایت می‌کنم. معتقدم که فوتبال برای امثال «علی کریمی» است.

فوتبال برای امثال «علی کریمی» است
کد خبر: 456728
|
۱۳۹۹/۱۰/۱۶ ۱۲:۳۲:۲۰

اعتمادآنلاین| سعید آذری از مدیرانی که در چند سال گذشته حضوری فعال در فوتبال کشور حضوری فعال داشته برای شرکت در انتخابات فدراسیون فوتبال اعلام آمادگی کرد.

سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: من برای حضور در انتخابات تصمیم قطعی گرفته‌ام و برای ریاست فدراسیون هم می‌خواهم ورود کنم، اما می‌دانم هر کسی که به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شود سه چالش بزرگ و مهم را در همان ابتدای کار دارد.

او افزود: هرکسی که رئیس شود باید حداقل 10 میلیون یورو بدهی را پرداخت کند. فدراسیون دو میلیون یورو به شستا بدهکار است و 8 میلیون هم باید به ویلموتس بدهد. چالش دوم در فدراسیون این است که رئیس جدید باید یک برنامه راهبردی میان مدت 4 ساله داشته باشد و به خوبی بتواند مشکلات و مسائل فدراسیون را تجزیه و تحلیل کند و در کمترین زمان ممکن یعنی حداکثر سه ماه، برنامه راهبردی برای فدراسیون ترسیم کند. چالش سوم و بعدی رئیس جدید این است که در کمترین زمان ممکن تیم ملی فوتبال را به گونه‌ای مدیریت کند که بتواند سهمیه جام جهانی بگیرد، چون اگر این اتفاق رخ ندهد، جام ملت‌های آسیا را هم از دست می‌دهیم و این یک ضربه بزرگ و جبران‌ناپذیر به بدنه فوتبال ما خواهد بود.

آذری در ادامه گفت: اگر این افراد و ستاره‌هایی مثل علی کریمی به انتخابات می‌آیند باید برای پست ریاست فدراسیون در انتخابات شرکت کنند. آنها از نظر مدیریت فنی توانایی کامل را دارند و از نظر مهارت‌های ادراکی هم توانا هستند و می‌توانند ضعف احتمالی در مدیریت بخش‌های فدراسیون را هم با چیدن یک تیم خوب و موفق پوشش بدهند. امثال کریمی و دایی آدم‌های بزرگ فوتبال هستند که اگر متخصصین مدیریت در فوتبال، کنار آنها باشند به راحتی می‌توانند فدراسیون را اداره کنند.

او در پایان گفت: اگر کریمی به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شود من تمام قد کنار او هستم و از او حمایت می‌کنم. معتقدم که فوتبال برای امثال «علی کریمی» است. آنها در این ورزش زجر کشیدند، پس اگر کریمی به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شود و بخواهد از من در تیم مدیریت استفاده کند، پیشنهاد او را قبول می کنم.


منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها