کد خبر: 456790
|
۱۳۹۹/۱۰/۱۶ ۱۵:۲۸:۴۹
| |

خوش‌گذرانی و تفریح در سرزمین دوقاره‌ای با تور ترکیه

نبض گردشگری اروپای شرقی، سرزمینی که به تاریخ خود می بالد، این ها تعدادی از ویژگی های ترکیه هستند که بیش از پیش مورد استقبال مردمی قرار گرفته که به دنبال ماجراجویی، تفریح و آرامش هستند. نقطه شروع یک سفر پر از آرامش، ماجراجویانه و هیجان انگیز فقط با خرید تور ترکیه شروع می شود. از استانبول که به پایتخت فرهنگی اروپا شهرت دارد گرفته تا بدروم، مارماریس، کوش آداسی، آنتالیا و دیگر شهرهای ساحلی در حاشیه مدیترانه که هرکدام رنگ و بوی خاصی دارند.

خوش‌گذرانی و تفریح در سرزمین دوقاره‌ای با تور ترکیه
کد خبر: 456790
|
۱۳۹۹/۱۰/۱۶ ۱۵:۲۸:۴۹

اعتمادآنلاین| نبض گردشگری اروپای شرقی، سرزمینی که به تاریخ خود می بالد، این ها تعدادی از ویژگی های ترکیه هستند که بیش از پیش مورد استقبال مردمی قرار گرفته که به دنبال ماجراجویی، تفریح و آرامش هستند. نقطه شروع یک سفر پر از آرامش، ماجراجویانه و هیجان انگیز فقط با خرید تور ترکیه شروع می شود. از استانبول که به پایتخت فرهنگی اروپا شهرت دارد گرفته تا بدروم، مارماریس، کوش آداسی، آنتالیا و دیگر شهرهای ساحلی در حاشیه مدیترانه که هرکدام رنگ و بوی خاصی دارند.

باتوجه به اینکه امروزه گردشگران زیادی از اقصی نقاط دنیا ترکیه را برای تفریح انتخاب می کنند قصد داریم سری به شهرهایی بزنیم که می توانید اوج هیجان را در آن جا تجربه کنید.

مارماریس


مارماریس مقصد توریستی فوق العاده محبوب در ترکیه که دارای تاریخ و فرهنگ غنی و جامعه ای پیشرفته با سرگرمی و ماجراجوییهای جذاب و مختلف است.از سواحل شن و ماسه سفید و آبهای درخشان تا آثار و خرابه های پر قدمت بخشی از دیدنهای این شهر هستند. همراه با الفبای سفر برای انجام تفریحات لذت بخش در این شهر با تور مارماریس باشید.

همجواری شهر مارماریس با آب های دریای مدیترانه، سواح فیروزه ای و سنگی و دارا بودن تفرجگاه های ساحلی هیجان انگیز و تفریحاتی از جمله قایقرانی و کلاب های روباز مواردی می باشند که افراد بسیاری را مجاب به بازدید و گشت و گذار در شهر زیبای مارماریس و گذراندن تعطیلات خود در این شهر تاریخی می کنند. برای سفر به مارماریس و داشتن اوقاتی فراموش نشدنی در این شهر و درواقع سفر به این شهر هر گردشگر و توریستی نیازمند خدمات و پشتیبانی هایی می باشد از همین روی آژانس هواپیمایی و مسافرتی الفبای سفر با دارا بودن تخصص و حرفه ای که در تورهای مارماریس داراست خدمات بی نظیری را ارائه می دهد.

در مارماریس سواحل زیادی وجود دارد بنابراین ورزشهای آبی زیادی را در این محل میتوانید تجربه کنید.ساحل های شهری و سواحل کوچک و بزرگ این منطقه ورزشهای آبی زیادی را ارائه میدهند مانند پاراسیلینگ، جت اسکی، قایق سواری پدالی و غواصی. در مارماریس پارکهای آبی و پارک دلفین وجود دارد که می توانید با خانوداه تان در این مکانها ساعاتی سرگرم شوید و در کنار آن می توانید در 52 مکان در مارماریس غواصی کنید و مشغول کاوش در آبهای زلال و شفاف شوید و زندگی موجودات دریای مدیترانه را از نزدیک مشاهده کنید و موجودات جالب و متفاوت زیر آب را از نزدیک ببینید.

03

استانبول


در استانبول انواع تفریحات را می توان تجربه کرد. خلیج شاخ طلایی یکی از جاذبه های گردشگری استانبول است که بخش مهمی نیز محسوب می شود.اما در این خلیج مشهور چگونه امکان تفریح جذاب و مهیجی مانند قایق سواری وجود دارد؟

توری در استانبول وجود دارد به نام Istanbul Tour Studio که با یک مربی حرفه ای تورهای گشت و گذار و قایق رانی را برگزار می کند.این تور که از اویل صبح آغاز می شود فرصت عالی برای شناور بودن بر روی آبهای زلال خلیج شاخ طلایی است. همچنین جزیره بورگاز Burgazada سومین جزیره بزرگ ولی کمتر شناخته شده ای است که در نزدیکی استانبول قرار دارد. این جزیره دارای ساحل بی نظیر برای قدم زدن و تماشای مناظر زیبا این منطقه است.شما همچنین می توانید از کلیساهای تاریخی که در میان گیاهان و درختان سبز پنهان شدند بازدید کنید. قبل از اینکه از این جزیره خارج شوید حتما برنامه حرکت کشتیها را از قبل بررسی کنید.

تور ارزان استانبول الفبای سفر راهی است که می توانید تفریحات خاطره انگیز را در این شهر تجربه کنید.

03

لذت طعم صبحانه در فضاهای باستانی استانبول

با رزرو تورهای مسافرتی ترکیبی، داخلی و یا خارجی آژانس هواپیمایی الفبای سفر، سفری عالی را برنامه ریزی و دنیا را کشف کنید. ارزانترین پکیج های تور استانبول، تور آنتالیا، تور کوش آداسی، تور دبی، تور مالزی، تور تایلند، تور چین، تورهای اروپایی و تورهای لوکس و لاکچری آژانس مسافرتی الفبای سفر پل ارتباطی میان شما و رویا هایتان هستند. جهت رزرو تور مسافرتی با الفبای سفر همراه باشید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها