قهرمان دوومیدانی زنان ایران راهی صربستان می‌شود

فرزانه فصیحی، قهرمان دوومیدانی زنان ایران و رکوددار دوی 100 متر باشگاهی ایران می‌گوید در ادامه تمرینات آماده‌سازی خود به صربستان می‌رود و در صورت فراهم شدن شرایط در چندین مسابقه داخل سالن شرکت می‌کند.

قهرمان دوومیدانی زنان ایران راهی صربستان می‌شود
کد خبر: 456848
|
۱۳۹۹/۱۰/۱۷ ۰۸:۱۱:۲۶

اعتمادآنلاین| فرزانه فصیحی یکی از دوندگانی است که خود را برای کسب سهمیه المپیک توکیو در ماده 100 متر آماده می‌کند. او در حال حاضر مسابقات داخل سالن را پیش رو دارد و قبلا موفق شده برای اولین بار در دوی 60 متر ورودی مسابقات جهانی داخل سالن را کسب کند. این دونده در کیش اردویی دو هفته‌ای داشت و در ادامه هم به صربستان می‌رود.

فصیحی در مورد اردوی کیش گفت: نزدیک به دو هفته در اردو بودم و خوشبختانه شرایط خیلی خوبی داشتم. این اردو نسبت به اردوی تهران مزیت‌هایی داشت؛ هوا گرم بود و بدون ترس از آسیب تمرین می‌کردم اما تهران خیلی سرد است. از طرف دیگر در کیش به دلیل مسافت کم دو جلسه در روز تمرین داشتم، در حالی که در تهران به دلیل ترافیک و مسافت تمرینم به یک جلسه در روز محدود می‌شد. ضمن اینکه آلودگی هوا هم وجود نداشت و راحت کار می‌کردم.

او در مورد امکانات تمرینی کیش بیان کرد: امکانات خوب بود و پیست دوومیدانی استانداردی داشت. برخی از تمریناتمان را هم لب ساحل و در شن انجام می‌دادیم که خیلی عالی بود.

فصیحی در مورد برنامه اردویی خود گفت: اگر شرایط فراهم شود، جمعه 19 دی به صربستان می‌روم و اردویم را در این کشور شروع می‌کنم. مدت اردو دقیق مشخص نیست و باید ببینم در آینده چه اتفاقاتی می‌افتد.

او افزود: در حال حاضر به پنج مسابقه داخل سالن اروپایی دعوت شده‌ام که سطح خوبی دارند و برای شرکت در آنها آماده می‌شوم تا زمستان خوبی را پشت سر بگذارم. فعلا تا اواخر فرودین مسابقه فضای باز و کسب سهمیه المپیک نداریم و تلاش می‌کنم تا با شروع رویدادهای فضای باز نتایج خوبی بگیرم.

فصیحی به شرایط آمادگی خود اشاره و بیان کرد: خوشبختانه تاکنون یک جلسه تمرین را هم از دست نداده‌ام، حتی در دوران کرونا و تعطیلی ورزشگاه‌ها تمرین کردم و خودم را آماده نگه داشتم. اکنون شرایط خیلی خوبی دارم و در آینده بهتر هم می‌شوم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها