کد خبر: 457002
|
۱۳۹۹/۱۰/۱۷ ۱۴:۳۲:۰۰
| |

در نامه یک عضو شورای شهر تهران به شهردار تهران مطرح شد:

اتاق‌های مادر و کودک شرایط استاندارد ندارد / لزوم ساخت اتاق‌های جدید متناسب با سرانه مورد نیاز تهران

الهام فخاری، عضو و دبیر کمیته پیگیری و نظارت شهر دوستدار کودک در نامه ای به شهردار شهر تهران خواستار رسیدگی جدی و نظام‌مند به وضعیت اتاق‌های مادر و کودک شد.

اتاق‌های مادر و کودک شرایط استاندارد ندارد / لزوم ساخت اتاق‌های جدید متناسب با سرانه مورد نیاز تهران
کد خبر: 457002
|
۱۳۹۹/۱۰/۱۷ ۱۴:۳۲:۰۰

اعتمادآنلاین| الهام فخاری، عضو و دبیر کمیته پیگیری و نظارت شهر دوستدار کودک در نامه‌ای به پیروز حناچی شهردار شهر تهران خواستار رسیدگی جدی و نظام‌مند به وضعیت اتاق‌های مادر و کودک که در حال حاضر شرایط مطلوب و استانداردی ندارند، شد.

به گزارش اعتمادآنلاین ، الهام فخاری تاکید کرد که موضوعات مرتبط با کودک و شهر دوستدار کودک در این دوره مدیریت شهری مورد اهمیت بوده است ولیکن وضعیت فعلی اتاق‌های مادر و کودک شرایط مطلوب و استانداردی ندارد و لازم است رسیدگی جدی و نظام‌مندی در مورد آن صورت پذیرد به همین منظور و با تاکید بر اسناد قانونی و استانداردهای موجود در این موضوع که شامل مصوبه «شهر دوستدار کودک» ، استاندارد «الزامات عمومی اتاق‌های مادر و کودک» و همچنین بند 3 شماره 610 کمیسیون ماده 5 شهر تهران با عنوان «ضوابط احداث و تجهیز اتاق‌های مادر و کودک در شهر تهران» می شود از شهردار تهران خواسته است دستور لازم برای اصلاح اتاق های مادر و کودک را صادر کند.

وی همچنین بر لزوم ساخت اتاق‌های جدید متناسب با سرانه مورد نیاز تهران و مستند به استانداردهای اعلامی فوق را تاکید داشته است.

این عضو شورای شهر تهران خواستار این شده که گزارش این فعالیت‌ها طی فرصت 3 ماهه به اطلاع شورای شهر تهران رسانده شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها