وکیل دختر آبادانی: بدون تشکیل جلسه رسیدگی رای پرونده ابلاغ شد!

وکیل بهار چشم براه، خانمی که با عنوان دختر آبادانی شناخته می‌شود و ماجرای ضرب و شتم او چندی پیش خبرساز شد، توضیحات تازه‌ای در رابطه با پرونده ارائه کرد.

وکیل دختر آبادانی: بدون تشکیل جلسه رسیدگی رای پرونده ابلاغ شد!
کد خبر: 457024
|
۱۳۹۹/۱۰/۱۷ ۱۵:۳۳:۱۹

اعتمادآنلاین| بابک پاک‌نیا وکیل بهار چشم براه، خانمی که با عنوان دختر آبادانی شناخته می شود و ماجرای ضرب و شتم او چندی پیش خبرساز شد، توضیحات تازه ای در رابطه با پرونده ارائه کرد.

بابک پاک نیا، وکیل دادگستری، در حساب شخصی خود در توییتر نوشت: «پرونده بهار چشم براه دو قسمت است؛ بخش نخست مربوط به درگیری بود که فیلم آن منتشر شده بود و در دادسرا به شرحی که قبلا توضیح دادم رسیدگی شد.

اما بخش دوم راجع به مسائل اخلاقی بود که علیه مدیر مربوطه و کارمند حراست مطرح و در شعبه 101 دادگاه کیفری دو آبادان رسیدگی می شد.


امروز بدون تشکیل جلسه رسیدگی رای پرونده ابلاغ شد!

نتیجه رسیدگی: صدور قرار منع تعقیب به دلیل فقدان ادله شرعی و قانونی!

حتی یک ابلاغ ساده برای وکیل ارسال نشد که دلایلتان را ارائه کنید!

به دفتر دادگاه گفته شد چرا به وکیل نگفتید ادله خود را ارائه کند؟ گفتند پرونده وکیل ندارد! وکالت نامه را در پرونده نشانشان دادند و پاسخ آنها: اشتباه شده و نمی دانستیم شاکی، وکیل دارد!!!

ضمن تجدید نظرخواهی از قرار منع تعقیب در دادگاه تجدید نظر استان خوزستان، از قاضی شعبه و کارمندان آن در مراجع قانونی شکایت خواهیم کرد؛ باید پاسخ گو باشند به چه مجوزی بدون تشکیل جلسه و ابلاغ به وکیل پرونده رای صادر کرده اند.

ضمنا پرونده درگیری که در دادسرا مطرح بود نیز بعد از صدور کیفرخواست جهت رسیدگی به شعبه 101 دادگاه کیفری دو آبادان ارجاع شده است».

منبع: جماران

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها