رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع:

شهید فخری زاده، فخر ملت ایران و امت اسلامی است

حجت الاسلام و المسلمین سید ضیاء الدین آقاجان پور، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع گفت: دشمنان بدانند ما انتقام خون فخری‌زاده را خواهیم گرفت و این انتقام قطعی است.

شهید فخری زاده، فخر ملت ایران و امت اسلامی است
کد خبر: 457202
|
۱۳۹۹/۱۰/۱۸ ۱۳:۴۷:۴۰

اعتمادآنلاین| حجت الاسلام و المسلمین سید ضیاء الدین آقاجان پور، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در مراسم بزرگداشت چهلمین روز شهادت دانشمند شهید محسن فخری زاده که با حضور سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، امیر سرتیپ موسوی فرمانده کل ارتش، امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی، شهردار تهران و جمعی از مسئولان لشکری و کشوری در وزارت دفاع برگزار شد، با تسلیت چهلمین روز شهادت دانشمند پر افتخار انقلاب اسلامی ایران، دانشمند ممتاز هسته ای و دفاعی کشور شهید محسن فخری زاده به محضر ولی امر مسلمین و فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای عزیز، ملت شریف ایران، جامعه علمی کشور، نخبگان، فرهیختگان و خانواده بزرگ این شهید والا مقام گفت: چهل روز از ترور ناجوانمردانه این شهید بزرگوار می گذرد و در این چهل روز مردم ایران در اقصی نقاط کشور با برگزاری مجالس ویژه، یاد و خاطره این شهید را گرامی داشته و بر ادامه راه ایشان تاکید ورزیدند.

وی با بیان اینکه شهید محسن فخری‌زاده، فخر ملت ایران و فخر امت اسلامی و از بهترین بندگان خدا بود، اظهار کرد: خداوند متعال در این آیه شریفه بهترین مخلوقات خودش را معرفی می‌کند و می فرماید: کسانی که ایمان آوردند و اعمال صالح انجام دادند، بهترین مخلوقات خدایند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با بیان اینکه عده ای نزد رسول خدا آمدند و گفتند" خیر البریه" چه کسانی هستند تصریح کرد: هنگامی که این عده از افراد با رسول خدا کنار کعبه نشسته بودند، امام علی(ع) وارد شد و رسول خدا خطاب به امیر المؤمنین فرمودند: "خیر الربیه" تو و شیعیان تو هستند.

آقاجانپور در همین زمینه افزود: امروز می توانیم از این جهت بگوییم که شهید محسن فخری زاده و شهید سپهبد، حاج قاسم سلیمانی ،" خیر البریه" هستند؛ زیرا اهل ایمان قلبی، عمل صالح و مجاهدت بودند.

وی با بیان اینکه شاید برخی اهل ایمان و عمل باشند اما اهل مجاهدت نباشد گفت: این دو شهید بزرگوار علاوه بر ایمان و عمل صالح اهل مجاهدت بودند و هرگز از خطر نمی هراسیدند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با بیان اینکه نخست وزیر رژیم غاصب صهیونیستی چندین بار نام شهید فخری‌زاده را در رسانه‌ها اعلام کرده بود، افزود: با این اینکه شهید دانشمند فخری زاده همواره در معرض خطر بود، اما این موضوع هیچ گاه خللی در عزم و اراده و حرکت رو به رشد علمی این شهید بوجود نیاورد و حقیقتاً او مجاهد فی سبیل الله بود.

آقاجانپور در ادامه گفت: جهاد، تنها در میدان رزم نمود پیدا نمی‌کند؛ جهاد، اقتدار را به همراه دارد و جهاد علمی موجب اقتدار نظامی، سیاسی و اقتصادی می شود.

وی خاطرنشان کرد: امروز اگر سلطه طلبان و نظام استکبار اهل زورگویی هستند به واسطه "اقتدار علمی" است و فعالیت های شهید فخری زاده و دانشمندان بزرگ هسته‌ای و دفاعی در راستای برون رفت از سلطه مستکبران در حوزه علمی بوده است

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با اشاره به پیام رهبری در خصوص شهید فخری زاده گفت: در پیام معظم له دو نکته انتقام از آمران و عاملان و پیگیری تمام تلاش‌های جهادی این دانشمند شهید در عرصه علمی مورد تاکید است. دشمنان بدانند ما انتقام خون فخری‌زاده را خواهیم گرفت و این انتقام قطعی است.

آقاجانپور با بیان اینکه امروز هیمنه پوشالی آمریکا فروریخته است خاطر نشان کرد: دشمنان ما بدانند و مطمئن باشند که با شهادت حاج قاسم و دکتر فخری زاده راه مقاومت، ایستادگی و روند رو به رشد علمی کشور متوقف نخواهد شد و با افزایش اعتبار و بودجه ای که در حوزه پژوهشی پیش بینی شد، مجموعه های علمی و تحقیقاتی و دانشمندان ما برای ادامه این راه، مصمم تر هستند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها