کد خبر: 457292
|
۱۳۹۹/۱۰/۱۹ ۰۹:۳۱:۰۰
| |

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی: بودجه دفاعی و امنیتی باید مهم‌ترین سرفصل بودجه 1400 باشد

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: مهم‌ترین و واجب‌ترین سرفصل در بودجه سال 1400 باید بودجه بخش دفاع و امنیت باشد و همه باید تقویت این بخش از بودجه را مورد توجه خود داشته باشند.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی: بودجه دفاعی و امنیتی باید مهم‌ترین سرفصل بودجه 1400 باشد
کد خبر: 457292
|
۱۳۹۹/۱۰/۱۹ ۰۹:۳۱:۰۰

اعتمادآنلاین| شهریار حیدری، نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با تاکید بر ضرورت توجه به بودجه دفاعی و امنیتی کشور در لایحه بودجه سال 1400، اظهار داشت: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکنون جلسات متعددی را جهت بررسی لایحه بودجه سال 1400 و ارزیابی بودجه در نظر گرفته شده برای بخش دفاعی و نظامی، برگزار کرده است.

وی بیان کرد: مسئولانی از دستگاه‌های مختلف دفاعی و نظامی در جلسات کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی حضور یافته و نقطه نظرات و دیدگاه‌های خود را برای بودجه سال آینده مطرح کردند که در بررسی بودجه مورد توجه قرار می‌گیرد.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما به دنبال تقویت و افزایش بودجه دفاعی و نظامی کشور هستیم تا بودجه مناسبی برای بخش دفاع و امنیت کشور تنظیم شود.

حیدری اظهار داشت: البته باید گفت بودجه سال 1400 در کل بسیار ضعیف است و تناسبی با مسائل و مشکلات کشور ندارد.

وی تصریح کرد: البته همه ما به این مساله واقف هستیم که دولت ناچار است متناسب با توان خود بودجه را پیش بینی و به مجلس ارائه کند اما مجلس در جریان بررسی بودجه باید همه چارچوب‌های لازم را در نظر گیرد.

نماینده مردم قصرشیرین در مجلس شورای اسلامی گفت: مهمترین و واجب ترین سرفصل در بودجه سال 1400 باید بودجه بخش دفاع و امنیت باشد و همه باید تقویت این بخش از بودجه را مورد توجه خود داشته باشند.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها