واکنش ایفمارک به شایعه دوپینگ بازیکن استقلال

زهره هراتیان در مورد شایعات دوپینگ هرویه میلیچ بازیکن کروات تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: از سال 1394 تست‌های مربوط به دوپینگ را فدراسیون پزشکی ورزشی و نادو می‌گیرند و جواب تست‌ها را خود آنها برای آزمایشگاه مربوطه می‌فرستند و جواب‌ها را نیز خود آنها دریافت می‌کنند.

واکنش ایفمارک به شایعه دوپینگ بازیکن استقلال
کد خبر: 457617
|
۱۳۹۹/۱۰/۲۰ ۱۵:۰۳:۵۶

اعتمادآنلاین| زهره هراتیان در مورد شایعات دوپینگ هرویه میلیچ بازیکن کروات تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: از سال 1394 تست‌های مربوط به دوپینگ را فدراسیون پزشکی ورزشی و نادو می‌گیرند و جواب تست‌ها را خود آنها برای آزمایشگاه مربوطه می‌فرستند و جواب‌ها را نیز خود آنها دریافت می‌کنند. تنها یک رونوشت از جواب آن به فدراسیون فوتبال می‌رسد. ما هیچ نقشی در دوپینگ نداریم و اگر اعلام شود باید از طریق فدراسیون پزشکی ورزشی این کار صورت گیرد. این موضوع نه به ایفمارک ربط دارد و نه کمیته پزشکی و فدراسیون فوتبال.

وی در مورد ابهامات دیدار ذوب‌آهن و پرسپولیس که به تعویق چند هفته‌ای برگزار شد، افزود: وظیفه من این است که پروتکل‌های بهداشتی را بررسی کنم و هر چیزی خلاف این دستورالعمل‌ها بود اعلام کنم. اینکه بعد از آن چه اتفاقی رخ می‌دهد در حوزه من نیست.

رییس ایفمارک در مورد اینکه آیا تخطی باشگاه ذوب‌آهن تایید شده است یا خیر، خاطرنشان کد: تخطی اعلام شده که برای آنها جریمه در نظر گرفته شده است. ما این جزئیات را به فدراسیون اعلام کردیم و جریمه را فکر می‌کنم که کمیته انضباطی باید اعلام کند. این وظیفه من نیست که اعلام کنم چه کسی تخطی کرده است.

وی در مورد اینکه قاسم حدادی‌فر تنها با یک تست کرونای منفی به تمرینات بازگشته و این موضوع تخطی از قانون محسوب می‌شود، اضافه کرد: هر حرفی بزنم نظر شخصی من است. کمیته انضباطی باید در این باره حرف بزند. در قوانین چنین چیزی نداریم که بازیکن باید با 2 تست مثبت به تمرینات بازگردد.

هراتیان تصریح کرد: در این آیین نامه ذکر شده که هر تخطی از قوانین صورت می‌گیرد مستنداتش به کمیته انضباطی ارسال می‌شود که ما هم این کار را انجام دادیم.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها