والیبالی‌ها هم از داوران گله دارند / سرمربی تیم والیبال شهرداری ورامین: اجازه بدهید به عملکرد فنی خودمان ببازیم

مجید تابش‌نژاد سرمربی تیم والیبال شهرداری ورامین، پس از باخت 3 بر 2 شاگردانش مقابل تیم هراز توضیح داد: بازی نزدیکی بود و حتی می‌شد در ست‌ پنجم هم پیروز شویم، اما چند اشتباه فنی در تیم ما و داوری بود که نتیجه مد نظر ما رقم نخورد.

والیبالی‌ها هم از داوران گله دارند / سرمربی تیم والیبال شهرداری ورامین: اجازه بدهید به عملکرد فنی خودمان ببازیم
کد خبر: 457639
|
۱۳۹۹/۱۰/۲۰ ۱۶:۰۳:۰۹

اعتمادآنلاین| سرمربی تیم والیبال شهرداری ورامین با انتقاد از داوری‌های لیگ گفت: متاسفانه هر بازی حق تیم‌ما ضایع می‌شود و صدای ما هم به گوش‌کسی نمی‌رسد، بگذارید به عملکرد فنی خودمان ببازیم.

مجید تابش‌نژاد سرمربی تیم والیبال شهرداری ورامین، پس از باخت 3 بر 2 شاگردانش مقابل تیم هراز توضیح داد: بازی نزدیکی بود و حتی می‌شد در ست‌ پنجم هم پیروز شویم، اما چند اشتباه فنی در تیم ما و داوری بود که نتیجه مد نظر ما رقم نخورد. متاسفانه ما همیشه در این مورد صحبت می‌کنیم و صدای ما به هیچ کجا نمی‌رسد!

او افزود: دو تیم زحمت کشیدند و هدف از والیبال این است که تماشاگران لذت ببرند که به نظرم این اتفاق افتاد. اما خواهش می‌کنم و بارها گفته‌ام، اگر قرار است ببازیم اجازه بدهند به عملکرد فنی خودمان ببازیم نه اینکه حق تیم ضایع شود.

تابش‌نژاد در مورد اعتراضش به داوری بازی در ست پنجم، توضیح داد: وقتی داور بازی خودش دید که توپ اوت شد، دیگر چگونه سردست بازیکن من را گرفت؟ نظر داور و ویدیوچک ‌هر دو چیز دیگری بود و متاسفانه نمی‌شود هم چیزی گفت. دیگر تصمیم گرفته‌ایم صحبت نکنیم!

سرمربی تیم شهرداری ورامین، در پاسخ به این سوال که آیا از سطح فنی بازی راضی بوده است؟ توضیح داد: به هر حال عملکرد فنی خوب بود که بازی پنج ستی شد. همه زحمت کشیدند و در پایان نتیجه برای آمل شد که تبریک‌ می‌گویم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها