کد خبر: 457745
|
۱۳۹۹/۱۰/۲۱ ۰۹:۵۶:۳۰
| |

فرمانده انتظامی بندرانزلی از وقوع یک فقره گروگانگیری در این شهرستان خبرداد؛

قتل گروگان در انزلی

سرهنگ سید جعفر جوانمردی، فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی: ماموران انتظامی این شهرستان در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره گروگانگیری در منطقه غازیان این شهرستان، بلافاصله در محل حاضر شدند.

قتل گروگان در انزلی
کد خبر: 457745
|
۱۳۹۹/۱۰/۲۱ ۰۹:۵۶:۳۰

اعتمادآنلاین| سرهنگ سید جعفر جوانمردی، فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی: ماموران انتظامی این شهرستان در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره گروگانگیری در منطقه غازیان این شهرستان، بلافاصله در محل حاضر شدند.

او با اعلام اینکه با حضور ماموران در محل، صحت موضوع محرز شد، افزود: متاسفانه گروگان 45 ساله همزمان با رسیدن ماموران انتظامی به صحنه، پس از فرار مورد اصابت گلوله اسلحه شکاری فرد گروگانگیر قرار گرفت و جان باخت.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی از ادامه تیراندازی از سوی گروگانگیر خبر داد و گفت: ماموران انتظامی برای کنترل اوضاع و حفظ جان سایرین با رعایت قانون به کارگیری سلاح به سمت گروگانگیر تیراندازی کردند و وی را از ناحیه پا مورد اصابت گلوله قرار دادند.

سرهنگ سید جعفر جوانمردی افزود: بلافاصله متهم زخمی از سوی تیم‌های امدادی برای مداوا به بیمارستان منتقل شده است.

او در پایان تصریح کرد: علت و انگیزه متهم در اقدام به گروگانگیری در دست بررسی است که نتیجه پس از تکمیل شدن تحقیقات پلیس اطلاع‌رسانی خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها